۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

انتخابات فرصتی برای تغییر ریل اداره کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منوچهر متکی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم تبریز در محوطه ارک تبریز گفت: نقش مردم در تبلور جمهوریت نظام در انتخابات‌های پیشین مشخص بود و این میراث است. وی افزود: امروز پیشاپیش همه اقشار جامعه، نخبگان...

انتخابات فرصتی برای تغییر ریل اداره کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منوچهر متکی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم تبریز در محوطه ارک تبریز گفت: نقش مردم در تبلور جمهوریت نظام در انتخابات‌های پیشین مشخص بود و این میراث است.

وی افزود: امروز پیشاپیش همه اقشار جامعه، نخبگان و اساتید و دانشجویان، بر حراست از این میراث ذی حق هستند و اولویت دارند، ما می‌خواهیم از این حق دفاع کنیم.

متکی ابراز داشت: مؤلفه اول حکمرانی آن نقشه و برنامه اداره کشور است که مبتنی بر اصول و منافع مردم باید باشد. مؤلفه دوم حکمرانی، کارگزاران نظام هستند تا برنامه‌ها به مقصد برسد، برنامه‌های درست با کارگزار نادرست به مقصد نمی‌رسد.

وی افزود: مردم ایران به امامی پیوستند که هیچگاه از خودش نگفت و برنامه‌های صحیح داشت و نظام نوینی ارائه داده و مفاهیم جدیدی از قدرت در دنیا ارائه کرد. آن زمان قدرت منطق بر منطق قدرت پیروز شد. آمریکا خودش و قدرتش افول کرده است.

متکی ادامه داد: من حامل سلام گرم آیت الله رئیسی بر مردم شمال غرب هستم، مردم آذربایجانی که دیار شهادت هست. آذربایجانی‌ها که از مرزهای عقیدتی این کشور حراست و حمایت می‌کردند و می‌کنند، آذربایجان موجب فخر ایران است.

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: مردم ما دو مدیریت را در ایران می‌بینند، مدیریتی که بنزین را سوار کشتی کرده و در ونزوئلا پیاده کرده و پول آن را به طلا تبدیل می‌کند. مدیریت دیگری که نمی‌تواند مرغ را مدیریت کند و صف‌ها تشکیل می‌شود و مردم دنیا به این نوع مدیریت می‌خندند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار