۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

امیر نوری: تغییر کادرفنی آلومینیوم اراک اشتباه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،هافبک آلومینیوم می گوید تغییر در کادرفنی این تیم کار اشتباهی است.  امیر نوری، هافبک آلومینیوم اراک در خصوص فصلی که تیمش سپری کرد، گفت:  ما نسبت به بقیه تیم ها دیرتر استارت...

امیر نوری: تغییر کادرفنی آلومینیوم اراک اشتباه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،هافبک آلومینیوم می گوید تغییر در کادرفنی این تیم کار اشتباهی است.

 امیر نوری، هافبک آلومینیوم اراک در خصوص فصلی که تیمش سپری کرد، گفت:

 ما نسبت به بقیه تیم ها دیرتر استارت زدیم ولی خدا را شکر در نیم فصل اول امتیازات خوبی کسب کردیم. در نیم فصل دوم نیز نتایجی سینوسی داشتیم ولی در کل فصل خوبی بود. هدف باشگاه رتبه تک رقمی بود که به آن رسیدیم. از سوی دیگر به فینال جام حذفی نیز رسیدیم که همه مردم دیدند حقمان قهرمانی بود ولی فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد. ان شاءالله فصل بعد سال بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص آینده خود در آلومینیوم اراک تصریح کرد:

در آلومینیوم اراک ۱۵-۱۶ بازیکن هستند که قرارداد دو ساله دارند. یک سال از قرارداد من مانده و به آن متعهدم و دوست دارم در اراک بمانم. فقط امیدوارم زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود و نقل و انتقالات انجام گردد تا مانند سال گذشته همه کارها عجله ای انجام نشود و تیمی قوی راهی مسابقات کنیم.

هافبک آلومینیوم اراک در خصوص عملکرد خود در فصلی که گذشته، ادامه داد:

 خیلی زحمت کشیدم تا به جایگاهم در آلومینیوم دست پیدا کنم. برای سال بعد زحمات و گل هایم قطعا دو برابر خواهند شد. همیشه تلاشم را کرده ام و از این به بعد نیز تلاش بیشتری می کنم تا برای تیم مثمرثمر باشم. نیم نگاهی نیز به دعوت شدن به تیم ملی دارم.

نوری در خصوص وضعیت کادرفنی آلومینیوم و اینکه آیا قرارداد مهدی رحمتی تمدید شود یا خیر، خاطرنشان کرد:

 قرار بوده که آقای رحمتی تیم را تک رقمی و با رسیدن به فینال جام حذفی تحویل دهند که این کار را انجام دادند. نتایجمان خوب بوده و با توجه به شناختی که از تیم دارند، تغییر کادرفنی کار اشتباهی است. کادرفنی با دانشی داریم و فوتبال خوبی نیز ارائه می کنیم. همچنین درصد مالکیت تیم در مسابقات همیشه بالا بوده است. اگر کادر فنی بماند و شاکله اصلی تیم حفظ شود، قطعا فصل بعد بهتر از امسال نتیجه خواهیم گرفت.

هافبک جوان آلومینیوم اراک در پایان صحبت هایش گفت:

 از هواداران مان تشکر می کنم که در فینال جام حذفی و بازی های اراک از ما حمایت کردند. ان شاءالله فصل بعد سال خوبی برای آلومینیوم باشد و بتوانیم هواداران را رو سفید کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط