۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

امباپه تا توپ طلا نبرد بهترین بازیکن فرانسه نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،  لیگ یک فرانسه در روزهای اخیر بدون تعلل جایزه بهترین بازیکن سال این لیگ را برای چهارمین سال پیاپی به کیلیان امباپه تقدیم کرد. اما فوتبال‌دوستان فرانسوی همچنان او را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این...

امباپه تا توپ طلا نبرد بهترین بازیکن فرانسه نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،  لیگ یک فرانسه در روزهای اخیر بدون تعلل جایزه بهترین بازیکن سال این لیگ را برای چهارمین سال پیاپی به کیلیان امباپه تقدیم کرد. اما فوتبال‌دوستان فرانسوی همچنان او را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.

امباپه امسال یک فصل درخشان را با پیراهن پی‌اس‌جی پشت سر گذاشت. او برای ششمین بار قهرمانی در لیگ یک را جشن گرفت. قهرمانی‌ای که تا حد زیادی مدیون ۲۸ گلی بود که او برای تیمش به ثمر رساند. امباپه علاوه بر این در لیگ قهرمانان هم برای پی‌اس‌جی ۷ گل به ثمر رساند.

تلویزیون اکیپ امروز در یک برنامه نظرسنجی از مردم فرانسه خواست در این باره نظر بدهند که آیا امباپه بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ یک است؟ در پایان این نظرسنجی مشخص شد که فرانسوی‌ها ستاره محبوب‌شان را هنوز در حد عنوان بهترین بازیکن تاریخ لیگ کشور نمی‌دانند.

برنامه نظرسنجی تلویزیون اکیپ در نهایت با این جمله به جمع‌بندی این نظرسنجی پرداخت: “به نظر می‌رسد مردم کیلیان را هنوز بهترین بازیکن تاریخ لیگ یک نمی‌دانند ولی اگر او با پیراهن پی‌اس‌جی به توپ طلا برسد بدون شک این عنوان برازنده‌اش خواهد بود.

ادعای این برنامه تلویزیونی دور از واقعیت به نظر نمی‌رسد چرا که پیش از این چند بازیکن لیگ یک موفق به فتح توپ طلا شده‌اند. برای مثال باید به ژان پی‌یر پاپن و ژرژ وه‌آ اشاره کرد که در سال‌هایی که در لیگ فرانسه بازی می‌کردند برنده توپ طلا شدند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار