۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳

امام جمعه پردیسان با توجه به کوتاهی مسئولین در امر خدمت رسانی

اوضاع فعلی پردیسان مورد قبول مردم این منطقه نیست/ مسئولین در امر خدمت رسانی کوتاهی نکنند

امام جمعه پردیسان با توجه به کوتاهی مسئولین در امر خدمت رسانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام والمسلمین حامدی در نشست ائمه جماعت این شهر که در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار شد بر اهمیت خدمت رسانی مسئولین و دستگاه های خدمت رسان به مردم تأکید و گفت: در حال حاضر این نوع خدمت رسانی دستگاهای پردیسان مورد پذیرش و قبول مردم این منطقه نیست و باید برای سرعت بخشی و انجام بهتر فعالیت ها و خدمات فکری کرد.
امام جمعه پردیسان افزود: باید تلاش کرد اوضاع فعلی خدمت رسانی به مردم پردیسان تغییرکند تا اهالی این منطقه بدون دغدغه زندگی کنند.
وی بیان داشت: هم اکنون جمعیت پردیسان مطابق با زیر ساخت ها و خدمات رسانی آنها نیست و همین امر سبب مشکلات جدی برای مردم این منطقه شده است و لذا می طلبد دستگاه های خدمت رسان و مسئولین شهر به فکر راه چاره باشند.
حجت الاسلام والمسلمین حامدی با بیان این که در حال حاضر ۲۳ هزار خانوار از طلاب در پردیسان زندگی می کنند و این ظرفیت بزرگی برای به کار گیری طلاب و روحانیون با استعداد در مسائل مختلف تبلیغی، فرهنگی و…. است، ادامه داد: استفاده از این ظرفیت مطالبه جدی ما است است و باید با همفکری همه مسئولین و مدیریت حوزه این مسئله نیز سر و سامانی پیدا کند.
امام جمعه پردیسان افزود: ما برای بکارگیری این ظرفیت چند پیشنهاد به مدیریت و مسئولین حوزه داریم که از جمله راه اندازی مدرسه علمیه و یا مجموعه ای از حوزه شامل کتابخانه و… البته با اشرافیت امام جمعه این منطقه، استفاده از آنها در مساجد و امام زادگان و… است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار