۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

الهویی: از بازی با پرسپولیس درس گرفته‌ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،الهویی: از بازی با پرسپولیس درس گرفته‌ایم. سعید الهویی، در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم که باز به شهر آبادان آمدیم و در شهری بازی می‌کنیم که مردم...

هایجک بزرگ امیر قلعه نویی از پرسپولیس و استقلال / نه به پرسپولیس / نه به استقلال / پیشنهاد وسوسه انگیز بچه های کرمان به شاه ماهی سرخابی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،الهویی: از بازی با پرسپولیس درس گرفته‌ایم. سعید الهویی، در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم که باز به شهر آبادان آمدیم و در شهری بازی می‌کنیم که مردمش فوتبال را دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند. از طرف آقای قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر جا دارد ابراز تاسف کنم بابت اتفاقاتی که در چند روز گذشته افتاده است. جناب آقای علی دایی و آقای رسول خادم جزو اسطوره‌های ورزش ما هستند. این عزیزان برای شاد کردن دل مردم و سرافرازی مردم ایران تلاش کرده‌اند.در روزهای سخت، زلزله و سیل که مردم نیاز به کمک داشتند حضور پیدا کردند تا دل مردم را شاد کنند و الان هم دغدغه‌شان مثل زمان ورزش‌شان نام و مردم ایران است و اگر حرفی زده‌اند، دغدغه‌شان نام و مردم ایران است. امیدوارم که این کج‌رفتاری‌ها که اتفاق افتاده و قبل از آن هم برای آقای گل‌محمدی بود، تمام شود تا با هر تفاوت اعتقادی و نگاهی زیر نام ایران زندگی کنیم و ما در حوزه ورزش تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود.

او راجع به بازی فردا گفت: صنعت نفتی که ما فردا جلویش قرار می‌گیریم، به هیچ عنوان کیفیتش را با جایگاهش نمی‌سنجیم. برای ما صنعت نفت سه هفته اخیر است که کیفیت بسیار خوبی با مربی جدیدش نشان داده و ایشان با تغییرات خوبی که در سیستم و چینش تیم ایجاد کرده و استفاده از بازیکنان جوان، تیمی متفاوت  نسبت به قبل از این سه بازی‌ ساخته است. اگر صنعت نفت این عملکرد را قبلا هم نشان می‌داد الان رتبه تک رقمی داشت. می‌دانیم بازی بسیار سختی است.

مربی گل‌گهر اضافه کرد: با تلاشی که کردند زمین کیفیت خوبی دارند ولی جا دارد باز هم از مسئولین خواهش کنیم که شرایط بهتری را برای نفت آبادان و ورزش‌دوست‌های این شهر ایجاد کنند. این استادیوم نیاز به بودجه بیشتری دارد. دلخوشی مردم این شهر فوتبال است و امیدوارم نگاه خوبی به صنعت نفت و امکاناتش داشته باشند تا مردم هم حالشان بهتر باشد.

الهویی در مورد درس گرفتن از بازی قبلی گفت: ما مصدوم و محرومی نداریم و امیدواریم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس برای‌مان افتاد درس خوبی باشد؛ با اینکه کیفیت خوبی داشتیم خیلی ساده به حریف فرصت گلزنی دادیم و فردا باید با تمرکز و تلاش بیشتر امیدوار باشیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در پایان گفت: در انتها جا دارد از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان تشکر کنم که زمین تمرین خودشان را در اختیارمان قرار دادند. این رفتارها در فضای حرفه‌ای و معرفتی ارزشمند است. در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی خیلی به هم لطف و محبت داریم و امیدوارم بعد از بازی هم این اتفاق بیفتد. آقای قلعه‌نویی علی‌رغم خشمی که هفته پیش داشتند به آقای گل‌محمدی تبریک گفتند و آقای گل‌محمدی هم رفتار خوبی داشتند. امیدوارم نود دقیقه بجنگیم و بعد از آن یادمان باشد همه دوست هستیم و برای موفقیت فوتبال تلاش می‌کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار