۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

الهه بلیط لیگ قهرمانان را رزرو کرد

[ad_1] خبرورزشی – در آغاز هفته سی‌وهفتم سری‌آ ایتالیا، امروز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم آتالانتا میزبان خود تیم جنوا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد. دووان زاپاتا در دقیقه ۹، روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۲۶، روبین گوسنس در د...

الهه بلیط لیگ قهرمانان را رزرو کرد

[ad_1]

خبرورزشی – در آغاز هفته سی‌وهفتم سری‌آ ایتالیا، امروز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم آتالانتا میزبان خود تیم جنوا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

دووان زاپاتا در دقیقه ۹، روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۲۶، روبین گوسنس در دقیقه ۴۴ و ماریو پاسالیچ در دقیقه ۵۱ برای آتالانتا گلزنی کردند. الدور شومورودوف دو بار در دقایق ۴۸ و ۸۴ و گوران پاندف در دقیقه ۶۷ هم گل‌های جنوا به ثمر رساندند.

با این نتیجه آتالانتای رده دومی، ۷۸ امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با یوونتوس رده پنجمی به ۶ امتیاز و با توجه به کسب نتیجه بهتر در بازی‌های رو در رو برابر بانوی پیر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان مطمئن شد. تیم جنوا نیز با ۳۹ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

در بازی همزمان، اسپتزیا با نتیجه ۴ بر یک از سد تورینو گذشت. اسپتزیا با این نتیجه ۳۸ امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد. تورینو نیز با ۳۵ امتیاز در رده هفدهم و لب مرز منطقه سقوط باقی ماند.

امروز دو بازی دیگر در سری‌آ برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۰:۳۰ یوونتوس میزبان اینتر خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ در دربی دلاکاپیتاله، رم به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار