۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی. استادیوم ۸۰ هزار نفری لوسیل، ورزشگاهی که قرار است میزبان دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ باشد، با دیدار سوپر کاپ لوسیل میان دو تیم الهلال عربستان و ا...

الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی. استادیوم ۸۰ هزار نفری لوسیل، ورزشگاهی که قرار است میزبان دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ باشد، با دیدار سوپر کاپ لوسیل میان دو تیم الهلال عربستان و الزمالک مصر به صورت رسمی افتتاح شد.

الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی

کمیته عالی تحویل و میراث جام جهانی تصمیم گرفته بود تا لوسیل که آخرین استادیوم آماده بهره‌برداری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، با برگزاری سوپر کاپ لوسیل میان قهرمانان لیگ عربستان سعودی و لیگ مصر افتتاح می‌شود به همین دلیل الهلال و الزمالک جمعه شب به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه جذاب و دیدنی ابتدا قهرمان آسیا دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه ۱۸ و روی پاس فوق العاده گوستاوو کوئلار، این اودیون ایگالو نیجریه ای بود که در موقعیت تک به تک به سنگربان حریف قرار گرفت و با ضربه ای چیپ و دیدنی، دروازه الزمالک را باز کرد.

در دقیقه ۳۳ نماینده مصر توانست این گل را جبران کند. روی یک فرار در عمق، سیف الدین الجزیری در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه این بازیکن را عبدالله المعیوف دفع کرد و زیزو توانست روی توپ برگشتی، دروازه الهلال را باز کند.
الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی

الهلال قهرمان دیدار افتتاح استادیوم فینال جام‌جهانی

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید و دو تیم مستقیم روانه ضربات پنالتی شدند که هر چهار ضربه نخست الهلال به گل تبدیل شد و از آنجایی که الزمالک ۲ پنالتی خود را از دست داد و در نهایت نماینده عربستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این دیدار، ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر در ورزشگاه لوسیل حضور پیدا کرده و مسابقه را از نزدیک به نظاره نشستند تا بدین ترتیب استادیوم میزبان فینال جام جهانی به صورت رسمی افتتاح شد.

ضمن اینکه قهرمانی در لوسیل کاپ، یکصد و یازدهمین جامی بود که الهلال از تاریخ تأسیس خود به دست آورده بود. شامل ۶۵ جام رسمی و ۴۶ جام غیررسمی و دوستانه.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط