۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸

الان وقت گلزنی برای پرسپولیس است لئاندرو پریرا

بعد از جدایی عجیب یورگن لوکادیا که توانسته بود تا پایان هفته یازدهم و پیش از دربی و البته در شرایطی که چند دیدار ابتدایی را به دلیل دوری از تمرینات و ناهماهنگی از دست داده بود ۶ گل برای این تیم به ثمر برساند، گل محمدی لئاندرو پریرا را پسن...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

بعد از جدایی عجیب یورگن لوکادیا که توانسته بود تا پایان هفته یازدهم و پیش از دربی و البته در شرایطی که چند دیدار ابتدایی را به دلیل دوری از تمرینات و ناهماهنگی از دست داده بود ۶ گل برای این تیم به ثمر برساند، گل محمدی لئاندرو پریرا را پسندید.

مهاجم برزیلی که در لیگ ژاپن حضور داشته و البته از آمار گلزنی چندان مطلوبی برخوردار نبود اما کیفیت فنی او طی دیدارهای اخیر این تیم فارغ از ناکامی‌اش در گلزنی نشان می‌دهد که او توانایی مدنظر کادرفنی سرخ‌ها را داراست.

پریرا که رفته رفته توانسته به ترکیب اصلی پرسپولیس نیز راه یابد، علی‌رغم تلاشی که برای گلزنی طی دیدارهای اخیر داشته، با سد محکمی برخورد کرده که مانع از تحقق هدف او شده است.

با این حال اکنون سرخ‌ها در استادیوم آزادی یک بازی حساس را پیش رو دارند. تقابل با سپاهان اینبار در لیگ برتر و جایی که سرخ‌ها امیدوارند فاصله یک امتیازی با این حریف اصفهانی را در صدر پایان دهد و جایگاه خود را پس بگیرند و هواداران این تیم نیز برای این مهم لحظه‌شماری می‌کنند. در این میان پریرا نیز از جمله بازیکنانی است که در این جدال نگاه‌ها به سمت او خواهد بود. مهاجم برزیلی که در جام حذفی نیز فرصت ایده‌آلی برابر دروازه پیام نیازمند داشت اما مقابل واکنش او ناکام ماند.

مهاجم برزیلی در صورت موفقیت در این بازی قادر خواهد بود به محبوبیتی ویژه نزد هواداران پرسپولیس دست یابد. در تاریخ تقابل‌های حساس دو تیم بازیکنانی بودند که با گل‌های خود در این جدال تاریخ‌ساز شدند که از جمله آنها می‌توان به احمد نوراللهی، سپهر حیدری و محمود کریمی اشاره کرد. آیا لئاندرو پریرا نیز قادر خواهد بود روز شنبه را برای هواداران پرسپولیس ویژه و تاریخی کند؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار