۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

اقدام عجیب اینفلوئنسرهای چینی برای جذب طرفدار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  مقامات چینی همچنان به اعمال سیستم‌های کنترل مرزی سختگیرانه تلاش خود برای جلوگیری از شیوع کرونا در این کشور را ادامه می‌دهند. این محدودیت‌ها از جمله سخت‌ترین محدودیت‌ها در جهان است در حالی که سایر...

اقدام عجیب اینفلوئنسرهای چینی برای جذب طرفدار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  مقامات چینی همچنان به اعمال سیستم‌های کنترل مرزی سختگیرانه تلاش خود برای جلوگیری از شیوع کرونا در این کشور را ادامه می‌دهند. این محدودیت‌ها از جمله سخت‌ترین محدودیت‌ها در جهان است در حالی که سایر کشور‌ها کم کم بار دیگر برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌شوند. قوانین سختگیرانه قرنطینه و تعداد کم پرواز‌های خارجی به این معنی است که اکثر شهروندان چین هنوز اجازه سفر به خارج از این کشور را ندارند.

اما در این میان برخی از چهره‌های شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا شرایط را طور دیگری نشان دهند. به تازگی شگرد عجیب ایفلوئنسر‌های چینی برای جذب طرفدار در شبکه‌های اجتماعی این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. اینفلوئنسر‌های چینی با ثبت عکس در مقابل تنها نمایندگی شرکت Costco (کاستکو) در چین اینچنین وانمود می‌کنند که به لس آنجلس سفر کرده اند. آن‌ها با ژست‌های مختلف در مقابل نمایندگی شرکت Costco در شانگ‌های عکس می‌گیرند تا وانمود کنند در لس آنجس حضور دارند.

اگرچه شرکت Costco در چندین کشور فروشگاه دارد، اما شعبه شانگ‌های آن به منظره‌ای از ساحل غربی آمریکا تشبیه شده و اینفلوئنسر‌های چینی از آن برای آنکه وانمود کنند به لس آنجلس سفر کرده اند استفاده می‌کنند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی تعدادی از این افراد در حالی که در مقابل لوگوی قرمز رنگ Costco ژست گرفته اند دیده می‌شوند.

 اینفلوئنسرهای چینی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار