۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

افشاگری مارتینس درباره ستاره بلژیک/ او مصدوم بود!

[ad_1] خبرورزشی – روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک از تلاش نافرجام شاگردانش برای صعود به مرحله نیمه نهایی تجلیل کرد و حاضر نشد درباره آینده خود در این تیم اظهارنظر کند. مارتینس بعد از حذف بلژیک گفت: «خیلی برای بازیکنانم ناراحت هس...

افشاگری مارتینس درباره ستاره بلژیک/ او مصدوم بود!

[ad_1]

خبرورزشی –

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک از تلاش نافرجام شاگردانش برای صعود به مرحله نیمه نهایی تجلیل کرد و حاضر نشد درباره آینده خود در این تیم اظهارنظر کند.

مارتینس بعد از حذف بلژیک گفت: «خیلی برای بازیکنانم ناراحت هستم. آن‌ها با توجه به تلاش‌هایی که تا این مرحله از رقابت‌ها انجام دادند و عملکردی که داشتند، حق‌شان نبود که در این مرحله حذف شوند اما در این بازی دو تیم بسیار خوب در زمین بازی حضور داشتند. ایتالیا نیمه اول تیم برتر میدان بود. ما اما در برابر پرسینگ این تیم به اندازه کافی سرعت نداشتیم و گل اولی هم که دریافت کردیم، قابل پیشگیری بود. نیمه دوم عملکرد ما با ایتالیا در یک سطح بود. فکر نمی‌کنم که مشکل تیم‌مان نداشتن انگیزه یا طراوت بوده باشد، گواه آن هم این است که وقتی گل دوم را خوردیم با اینکه می‌توانستیم دست از تلاش بکشیم و به رختکن برویم، جنگیدیم و یکی از گل‌های خورده را جبران کردیم. به کاری که بازیکنانم انجام دادند، افتخار می‌کنم. کوین دبروینه ۹۰ دقیقه با وجود مصدومیت بازی کرد.»

شائبه‌هایی درباره احتمال برکناری روبرتو مارتینس از هدایت تیم ملی بلژیک وجود دارد اما او حاضر نشد در این خصوص حرفی بزند. مارتینس هنگام مواجه شدن با سؤالی درباره آینده‌اش گفت: «الان وقت صحبت درباره این موضوع نیست. این تورنمنت برای ما به اندازه کافی غم‌انگیز تمام شده است.»
 

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار