۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲

افشاگری ستاره تیم ملی از یک بی احترامی زشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حمید استیلی در مصاحبه اختصاصی با پارس فوتبال : هواداران استرالیا در بازی ۸ آذر ۱۳۷۶ ، موقع پخش سرود ملی ایران ساکت نماندند و با بی احترامی سر و صدا ایجاد کردند بخشی از مصاحبه اختصاصی حمید استیلی ب...

تیم ملی فوتبال ایران | اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در اردو قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حمید استیلی در مصاحبه اختصاصی با پارس فوتبال : هواداران استرالیا در بازی ۸ آذر ۱۳۷۶ ، موقع پخش سرود ملی ایران ساکت نماندند و با بی احترامی سر و صدا ایجاد کردند
بخشی از مصاحبه اختصاصی حمید استیلی با خبرگزاری پارس فوتبال و یاسر اشراقی خبرنگار صدا و سیما را در ادامه تماشا خواهید کرد.

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با پارس فوتبال و یاسر اشراقی خبرنگار صدا و سیما و سردبیر خبرگزاری پارس فوتبال درباره توهین و بی احترامی تماشاگران استرالیا در بازی معروف ایران و استرالیا گفت :

هواداران تیم استرالیا صعود خودشان را به جام جهانی ۱۹۹۸ قطعی می دانستند ، موقع اجرای سرود تیم ملی ایران ساکت نماندند و سر و صدا ایجاد کردند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط