۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

افشاگری داور بین المللی ایران؛ خبری که رئیس فدراسیون رد کرد حقیقت داشت/ جام جهانی را از دست دادیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،افشاگری داور بین المللی ایران؛ خبری که رئیس فدراسیون رد کرد حقیقت داشت/ جام جهانی را از دست دادیم!. انسیه مافی‌نژاد داور بین‌المللی فوتبال زنان ایران که از سوی فیفا، به عنوان کاند...

افشاگری داور بین المللی ایران؛ خبری که رئیس فدراسیون رد کرد حقیقت داشت/ جام جهانی را از دست دادیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،افشاگری داور بین المللی ایران؛ خبری که رئیس فدراسیون رد کرد حقیقت داشت/ جام جهانی را از دست دادیم!. انسیه مافی‌نژاد داور بین‌المللی فوتبال زنان ایران که از سوی فیفا، به عنوان کاندید قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۳ زنان انتخاب شده بود با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش اعلام کرد که قضاوت در این تورنمنت را از دست داده است.

پرافتخارترین داور زن ایرانی در این خصوص نوشت که  فیفا به دلیل نداشتن تجربه قضاوت دیدارهای فوتبال مردان و همچنین کار نکردن با تکنولوژی VAR که هنوز در کشور ما وجود ندارد حتی حاضر نشده است در ۶ تورنمنتی که کاندیداها محک زده می‌شوند او و مهسا قربانی دیگر داور بین‌المللی کشورمان را دعوت کند.

خانوم مافی نژاد در ادامه از پیشنهادی که سال گذشته به فدراسیون ارائه کرده بودند هم پرده برداشت و نوشت: « اوایل ۲۰۲۱ مسئول بخش بانوان کمیته داوران فیفا با رییس وقت  دپارتمان کمیته داوران، جلسه آنلاین گذاشت و موارد رو دوباره گوشزد کرد می‌دونستیم که امکان هیچ کدوم از این  موارد در ایران وجود نداره برای همین راهکارهایی  رو ارائه دادیم‌ ، قضاوت بازی آقایان و کار با VAR در خارج از ایران . اما متاسفانه اونقدر بی اهمیت بود این موضوع براشون که هیچ اقدامی صورت نگرفت. حتی رییس فعلی فدراسیون فوتبال گفته بود این مساله شیطنت رسانه هاست و صحت نداره ( قضاوت در بازی آقایان).»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار