۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

افشاگری جنجالی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص صحبتهای گل محمدی در خصوص جذب بازیکنان این تیم واکنش نشان داد. از آنجا که سرمربی پرسولیس در فصل جاری مدام علت ناکامی تیمش را به خروج با...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص صحبتهای گل محمدی در خصوص جذب بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

از آنجا که سرمربی پرسولیس در فصل جاری مدام علت ناکامی تیمش را به خروج بازیکنان با کیفیت و ورود بازیکنان بی کیفیت ربط می داد، محمد علیپور عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.

«بازیکنانی که توسط باشگاه جذب شدند پیشنهاد کادرفنی و یحیی گل‌محمدی بودند. هر بازیکنی که کادرفنی تائید می‌کرد، مدیرعامل به هیأت مدیره ارائه می‌کرد. در این زمینه باید کادرفنی نسبت به کیفیت بازیکنان پاسخگو باشد.»
پیشتر نیز دستیار سابق گل محمدی در پدیده و همچنین مهدی رسول پناه اتهاماتی مبنی بر دلالی در ورود بازیکنان به پرسپولیس مطرح کرده بودند که این موضوع هرگز توسط برنامه های فوتبال در رسانه ملی و حتی نهادهای نظارتی پیگیری نشد اما با نگاهی به نفرات جذب شده در پرسپولیس به سادگی می توان ردپای دلالی را در ورود این تعداد بازیکن بی کیفیت به پرسپولیس و تبدیل این تیم به یک تیم معمولی را شناسایی کرد.

یحیی گل محمدی که معمولاً فغان از بی پولی و ناتوانی در جذب بازیکنان با کیفیت می کرد، امروز در جایگاه متزلزلی قرار دارد که مقبولیتش نزد هواداران پرسپولیس را از دست داده و صحبتهایش از اعتبار خارج شده چرا که با یک حساب دو دو تا چهار تا می توان دریافت که اگر او بودجه ای را که صرف خرید بازیکنان زیر کرده، صرف خرید چند بازیکن با کیفیت می کرد، بدون شک پرسپولیس در شرایط بهتری قرار داشت. به اسامی دقت کنید :

اوساگونا، استوکس، رادوشویچ(تمدید ۳ ساله در زمان حضور گل محمدی)، وحدت هنانوف، شیرزود تمیروف، منوچهر صفروف، مهدی مهدی خانی، علیرضا ابراهیمی، احمد گوهری، دهقان و …

آیا بهتر نبود گل محمدی به جای خرید این تعداد بازیکن بی کیفیت، ۴-۵ بازیکن با کیفیت را جذب می کرد؟ امروز افکار عمومی به خوبی به اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده یا می دهد واقف هستند و به عبارت بهتر، حنای گل محمدی در مقصر جلوه دادن مدیریت در ناتوانی برای جذب بازیکنان باکیفیت دیگر رنگی ندارد.

به جرات می توان گفت در پشت پرده حضور فرشاد فرجی در پرسپولیس به طور ویژه رد پای دلالان دیده می شود چرا که ایجنت های این بازیکن به قدری قوی عمل کرده اند که با ارتباط گرفتن با سایت ترانسفر مارکت، او را ارزشمندترین مدافع ایرانی لیگ برتر جا زده اند! این در حالیست که او نه گلزن خوبی است و نه در دفاع عملکرد قابل قبولی داشته و در بیشتر مقاطع فصل یا مصدوم بوده یا محروم بوده و یا نیمکت نشین بوده است اما همین بازیکن به سادگی به تیم ملی دعوت می شود و هم بازی او(علی نعمتی) که در کلاسی به مراتب بالاتر از او توپ می زند و گل های حساسی هم برای پرسپولیس به ثمر رسانده، از همه این موارد محروم بوده است!

خریدهای گل محمدی به قدری عجیب بودند که اینگونه به سوژه هواداران تبدیل شده اند. سوال آنها امروز این است که چطور مهدی عبدی زننده گل در فینال لیگ قهرمانان آسیا و نیمه نهایی آسیا و متخصص در گلزنی در دربی به یکباره نیمکت نشین این بازیکن ازبک می شود؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار