۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰ در پنجمین طرح پیش فروش ایران خودرو امروز مشخص خواهد شد.ثبت نام ایران خودرو طرح جدید از روز چهارشنبه ۶ مرداد آغاز شد و تا روز  شنبه نهم مرداد ماه ادامه...

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰ در پنجمین طرح پیش فروش ایران خودرو امروز مشخص خواهد شد.ثبت نام ایران خودرو طرح جدید از روز چهارشنبه ۶ مرداد آغاز شد و تا روز  شنبه نهم مرداد ماه ادامه داشت. در این پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک عرضه شده است. طبق اعلام قبلی، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه مراسم قرعه کشی ایران خودرو برگزار و اسامی برندگان قرعه کشی بر روی سایت ایران خودرو بارگزاری خواهد شد. در حالی که شرکت ایران خودرو هنوز خودرو‌های پیش فروش قبلی را تحویل نداده است زمان تحویل خودرو‌های این مرحله از پیش فروش محصولات خود را خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرده است. متقاضیان باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند که مابقی آن به قیمت روز در زمان تحویل خودرو دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است چنانچه منتخبین نهائی نسبت به واریز وجه در مهلت تعیین شده اقدام نکنند ثبت نامشان لغو و افراد رزروی جایگزین آن‌ها خواهند شد. گزارش در حال تکمیل است…

 اعلام اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مرداد۱۴۰۰

 

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو حداکثر سه روز پس از مراسم پایان مهلت ثبت نام  از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir  و ارسال پیامک آغاز می شود. متقاضیان  می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو  از وضعیت ثبت نام خود ( انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی ) مطلع  گردند.

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر مرداد ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر مرداد ۱۴۰۰ پس از پایان مهلت ثبت نام ایران خودرو ( ۶الی ۹ مرداد ماه) امروز یکشنبه   ۱۰ مرداد ماه ساعت ده صبح  با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی خواهد بود.

مهلت واریز وجه توسط برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

مهلت واریز وجه توسط برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو پس از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی پنج روز می باشد. متقاضیان باید در فرصت تعیین شده وجه علی الحساب خودرو مطابق جدول را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز نمایند در غیر این صورت ثبت نامشان لغو می شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

 

مهلت ثبت نام  پیش فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

 

مهلت ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ششم مرداد  ماه تا نهم مرداد ماه به مدت چهار روز می باشد. متقاضیان باید با داشتن کد کاربری و کلمه عبور برای ثبت نام اقدام کنند و در غیر این صورت امکان ثبت نام وجود ندارد.

 

قیمت خودرو های پیش فروش ایران خودرو مرحله پنجم مرداد ۱۴۰۰

قیمت خودرو های پیش فروش ایران خودرو ویژه مرداد ماه مطابق با قیمت زمان تحویل خودرو خواهد بود .پس از مراسم قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی فرد منتخب براساس جدول تعیین شده باید مبلغ علی الحساب پیش پرداخت را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز نماید. مابقی هرینه نیز در زمان تحویل خودرو دریافت خواهد شد قبل از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی در زمان ثبت نام هیچ وجهی واریز نخواهد شد. مشخص نبودن قیمت قطعی خودرو در زمان ثبت نام انتقادهایی نیز به دنبال داشته است. منتقدان معتقد هستند این نحوه اعلام قیمت در نهایت به ضرر خریدار است چون خودروسازها می توانند سال آینده خودرو را با قیمت بالایی به بفروش برسانند و فرد خریدار ناچار به پرداخت مبلغ موردن نظر خودرو ساز است .

 

ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

 

خودرو مبلغ تحویل
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱۰۸.۱۳۱.۰۰۰ از خرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۱
رانا پلاس ۹۰.۱۹۵.۰۰۰ از خرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۱
سورن پلاس ۱۰۲.۱۲۸.۰۰۰ از خرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو شارژ دستی ۱۴۲.۶۹۹.۰۰۰ از خرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۱۹۵.۰۴۴.۰۰۰ از خرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۱

 

 

شرایط ثبت نام در پیش فروش ایران خودروطرح عید غدیر ۱۴۰۰

طبق روال، شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماه از خرید ( ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور ، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی ، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و … اعمال خواهند شد. در هیچ کدام از مراحل ثبت نام نیز نیازی به ارائه چک نمی باشد.
هم چنین امکان صلح و نقل انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر خواهد بود. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می شود، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد و گارانتی خودرو نیز پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شود. ضمن اینکه در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

براین اساس همانطور که از مرحله قبلی نیز اجرا شد، دیگر سند خودروها به مدت یکسال در رهن ایران خودرو نخواهد ماند.
ثبت نام ایران خودرو

موعد تحویل خودروهای چهارمین پیش فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

ایران خودرو موعد تحویل  خودرو های طرح پیش فروش ویژه مرداد ۱۴۰۰ را خرداد تا مرداد ماه سال آینده ۱۴۰۱ اعلام کرده است. این زمان در حالی اعلام می شود که برندگان طرح های قرعه کشی قبلی هنوز ماشین خودرو را تحویل نگرفته اند. آن ها معتقدند که شرکت های خودرو ساز با این طرح ها به دنبال جبران زیان ها خود هستند.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه ایران خودرو:

در مرحله اول متقاضی باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور به صفحه ثبت نام خود وارد شود و خودرو مورد نظر را انتخاب کند. در مرحله دوم و پایان ثبت نام کد پیگیری به فرد متقاضی داده خواهد شد. مرحله سوم مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی می باشد و مرحله چهارم اعلام اسامی برندگان قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک می باشد که مشتری با مراجعه به سایت ایران خودرو از وضعیت ثبت نام خود ( انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی ) مطلع می گردد. مرحله پنجم واریز وجه خودرو است . چنانچه قبلا هم ذکر شد متقاضی برای واریز وجه علی الحساب ۵ روز مهلت دارد که از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کند و در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.
چنانچه مغایرتی در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی و اختصاصی ) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو دیده شود ثبت نام متقاضی کان لم یکن می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودرو ساز نمی باشد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار