۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

ادعای جنجالی گوهری درباره مخالفت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد تراکتور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اعدای جنجالی گوهری درباره مخالفت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد تراکتور. احمد گوهری پس از ترک باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران درباره این جلسه اظهار داشت: امروز جلسه‌ای ...

احمد گوهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اعدای جنجالی گوهری درباره مخالفت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد تراکتور. احمد گوهری پس از ترک باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران درباره این جلسه اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با آقای محمدی و درویش داشتیم و یک سری مذاکرات برای آینده بود و یکسری صحبتها ما کردیم و یکسری صحبت‌ها ایشان. باید ببینیم در یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی افزود: برای امسال با پرسپولیس قرارداد دارم و صحبتش بود که یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کنیم.

گلر سرخپوشان راجع به هم‌تیمی شدن با بیرانوند عنوان کرد: با آقای بیرانوند قبلا سه سال در نفت تهران هم‌تیمی بودم. گلر تیم ملی و جام جهانی ماست. امیدوارم کنار ایشان و زیرنظر مربی گلرها فصل خوبی داشته باشم.
گوهری در خصوص پیشنهاد تراکتور گفت: من پیشنهادی از تراکتور داشتم و صحبت‌هایی هم شده بود و با باشگاه هم در میان گذاشتم اما صحبت اینطور شد که یک سال دیگر تمدید کنم.

او در مورد تمرینات ننکا توضیح داد: خیلی از تمرینات آقای ننکا راضی هستم و خیلی چیزها به ما اضافه شده و از نظر آرامش و اعتماد به نفس بهتر شدیم، کارهای فنی هم جای خود دارد. خیلی کنار ایشان پیشرفت می‌کنیم و فکر کنم فصل خوبی باشد. ایشان یک مربی حرفه‌ای است و چند سالی در کمپ اسپایر کار کرده و کار حرفه‌ای سخت است.

گوهری درباره اهدافش در آینده و حضور در خارج کشور گفت: این قطعا می‌تواند بالاترین سطح یک دروازه‌بان در ایران باشد و من هم در حال تلاش هستم. قبل از آن یک سری اهداف دارم و آن را هم گوشه ذهنم دارم.

گلر ذخیره پرسپولیس در خصوص انتقاد وحید قلیچ از مربی گلرهای پرسپولیس عنوان کرد: من حرفهای آقای قلیچ را نشنیدم. پیشکسوتان جای خود را دارند و احترامشان برای ما واجب است.

احمد گوهری در پایان در مورد جو تمرینات این تیم عنوان کرد: یکسری بازیکنان جدید اضافه شدند. ما در دوره بدنسازی هستیم و به نظرم شرایط خوب است و از این هم بهتر خواهد شد. بازیکنانی که آمدند سطح بالایی دارند و در سطح تیم ملی هستند، فکر کنم فصل خوبی با این بازیکنان، کادرفنی و این تمرینات داشته باشیم.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط