۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

اعتماد سرمربی استقلال به ستاره های قبلی

به گزارش اندیشه معاصر؛ فرهاد مجیدی برای بازی با الدحیل ترجیح داده از زوج محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در خط دفاع استفاده کند، زوجی که در بازی با الشرطه هم به میدان رفته بودند. فرهاد مجیدی در بازی با الاهلی ترجیح داد از زوج سیاوش یزدانی...

شاه ماهی های ایران صید شکار سرمربی استقلال / ممنوعیت حضور ستاره های ایرانی در امارات / فرهاد به ستاره های ایرانی پشت کرد

به گزارش اندیشه معاصر؛ فرهاد مجیدی برای بازی با الدحیل ترجیح داده از زوج محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در خط دفاع استفاده کند، زوجی که در بازی با الشرطه هم به میدان رفته بودند.
فرهاد مجیدی در بازی با الاهلی ترجیح داد از زوج سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاع استفاده کند که حاصل انتخاب این زوج ۲ گل خورده و چند موقعیت گل عالی برای حریف بود.
با این حال مجیدی در بازی با الشرطه غلامی را نیمکت نشین کرد تا مرادمند بازی کند، هرچند در این بازی هم خط دفاع استقلال اشتباهاتی داشت اما در مجموع آبی ها توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند، به همین دلیل هم سرمربی استقلال تصمیم گرفته در بازی امشب برابر الدحیل به خط دفاع خود دست نزند.
البته الدحیل قطر نسبت به الشرطه عراق تیم به مراتب قدرتمندتری است و یزدانی و مرادمند کار سختی برای حراست از دروازه استقلال خواهند داشت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار