۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

اعتراف گزارشگر مطرح فوتبال ایران؛ بله من هم از کودکی طرفدار یک تیم بوده و هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در خیلی از کشورها گزارشگران و مجریان ورزشی به صراحت اعلام می‌کنند، طرفدار یک تیمی‌هستند ولی در کشور ما اینطور نیست. درحالیکه همه ما می‌دانیم گزارشگران و مجریان به طور حتم طرفدار یکی از دو تیم پرسپو...

اعتراف گزارشگر مطرح فوتبال ایران؛ بله من هم از کودکی طرفدار یک تیم بوده و هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در خیلی از کشورها گزارشگران و مجریان ورزشی به صراحت اعلام می‌کنند، طرفدار یک تیمی‌هستند ولی در کشور ما اینطور نیست. درحالیکه همه ما می‌دانیم گزارشگران و مجریان به طور حتم طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند. اما  چرا این موضوع علنی نمی‌شود؟در همین رابطه محمدرضا احمدی گزارشگر سرشناس کشور در گفت و گو با خبرورزشی در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا گفت: قطعا هرکسی در شغل ما کار می‌کند، عاشق فوتبال بوده و به طور حتم طرفدار یکی از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال هم بوده است. مثلا من از بچگی عاشق فوتبال بودم که وارد این کار شدم. همه می‌دانند طرفدار آرسنال هستم و قطعا در بین تیم‌های داخلی هم یک تیم را دوست داشتم و دارم. با این حال فضای کشور ما و فوتبال ما اصلا طوری نیست که بخواهیم علاقه خودمان را به تیمی‌که دوست داریم ابراز کنیم. به نظرم فضا اصلا مناسب نیست و این ظرفیت وجود ندارد که این اتفاق بیفتد. در کشورهای دیگر خیلی از شبکه‌های خصوصی هستند و طبیعی است که مجری یا گزارشگر اعلام کند طرفدار چه تیمی‌است ولی اینجا در رسانه ملی نمی‌شود این کار را انجام داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار