۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲

اعتراف دیرهنگام بهداشت جهانی درباره منشا ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ویروس کرونا از اواخر سال ۲۰۱۹ در سطح جهان گسترش یافت. ویروس کرونا برای نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد. شیوع ویروس کرونا یکی از خطرناکترین همه گیری های تاریخ بشر را پدید آورده است. برخی گمانه ز...

اعتراف دیرهنگام بهداشت جهانی درباره منشا ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ویروس کرونا از اواخر سال ۲۰۱۹ در سطح جهان گسترش یافت. ویروس کرونا برای نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد. شیوع ویروس کرونا یکی از خطرناکترین همه گیری های تاریخ بشر را پدید آورده است. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که بروز خطا در یک آزمایشگاه در ووهان منجر به شیوع ویروس کرونا شده است. البته سازمان بهداشت جهانی و دولت چین هیچ گاه اطلاعات دقیقی درباره منشا شیوع ویروس کرونا ارائه نداده اند.

دیلی میل ویروس کرونا

به گزارش رکنا، دیلی میل گزارش داد که رئیس گروه تحقیق سازمان جهانی بهداشت پذیرفت اولین بیمار مبتلا به کرونا ممکن است هنگام آزمایش در آزمایشگاه ووهان توسط خفاش آلوده شده باشد.

براساس گزارش این رسانه انگلیسی، دکتر پیتر امبارک ابتدا ایده خروج ویروس از آزمایشگاه را بعید دانسته بود، اما اکنون اعتراف کرده است که نظریه نشت ازآزمایشگاه ممکن است اتفاق افتاده باشد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار