۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

اعتراف جالب سرمربی کره جنوبی بعد از مساوی با ایران در ۲۰ مهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پائولو بنتو بعد از تساوی یک – یک تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: بازی خوبی بود، بین دو تیم خوب آسیایی. در نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم، ولی در نیمه دوم بعد از گلی که زدیم متأسف...

اعتراف جالب سرمربی کره جنوبی بعد از مساوی با ایران در ۲۰ مهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پائولو بنتو بعد از تساوی یک – یک تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: بازی خوبی بود، بین دو تیم خوب آسیایی. در نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم، ولی در نیمه دوم بعد از گلی که زدیم متأسفانه نتوانستیم از آن محافظت کنیم و دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم. البته بعد از گل ایران هم یک موقعیت گل دیگر داشتیم، ولی در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

بنتو افزود: من احساس متضادی دارم. هم اینکه یک امتیاز در یک بازی سخت گرفتیم خوشحالم و هم از اینکه پیروزی‌مان را از دست دادیم، ناراحتم. ما بازی سختی داشتیم که در لحظاتی از بازی خوب بودیم و پس از گل هم ایران بهتر بود و واکنش خوبی به گل داشت. ما در آماده‌سازی‌مان برای بازی انتظار دیگری داشتیم. الان جایگاه خوبی داریم و امیدوار به بازی‌های آینده هستیم.

سرمربی کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا از ضدحملات استفاده نکردند، گفت: ما می‌دانستیم مقابل تیمی خوب بازی می‌کنیم. ایران واکنش خوبی به گل خورده داشت و لحظات سختی در بازی داشتیم. ما در یافتن فضا در دفاع ایران مشکل داشتیم ولی پس از گل ایران به دروازه ایران نزدیک شدیم و موقعیت ایجاد کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این بازی دفاعی ظاهر شدند و ایران بازی را در اختیار داشت، بیان کرد: بخشی از صحبت‌ها درست است چرا که ایران پس از گلی که دریافت کرد بازی را در اختیار گرفت. در نیمه اول ما بازی را در اختیار داشتیم. استراتژی ما یک استراتژی نرمال بود. ما لحظات زیادی داشتیم که بازی را کنترل کردیم و خوب عمل کردیم. البته از طرف دیگری می‌دانستیم تیم روبه رو قدرتمند است و لحظات سختی داشتیم چرا که ایران دو توپ به تیرک دروازه زد و شانس آوردیم. همچنین ما در دقایق پایانی موقعیت خوبی را از دست دادیم. من فکر می‌کنم که نتیجه خوب و عادلانه‌ای در یک بازی متعادل رخ داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار