۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

اعتراف تلخ یحیی گل محمدی/ عصبانی بودم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورشی،اعتراف تلخ یحیی گل محمدی/ عصبانی بودم!. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان در خصوص این بازی اظهار داشت: همیشه آمدن به آبادان ح...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورشی،اعتراف تلخ یحیی گل محمدی/ عصبانی بودم!. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان در خصوص این بازی اظهار داشت: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی به من می‌دهد. مردم با صفا و خونگرم آبادانی باعث حس خوبی برای همه ما می شود. مردم آبادان لایق بهترین ها هستند و برای همه مردم ایران که نماد استقامت هستند عزیزند. سلام و درود به ارواح شهدا می فرستم که از ناموس و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از آبادان بود و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست اجانب بیفتد.

وی ادامه داد: درباره بازی فردا باید بگویم بازی زیادی از نفت آبادان دیدم. بعد از تعویض مربی این تیم متفاوت شده است. فوتبال خوب ارائه می‌کنند و در دفاع و حمله کامل هستند.

وی افزود: نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و با صحبت‌هایی که کردم باید در بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم. ما باید برای امتیاز کامل تلاش زیادی انجام دهیم. با وضعیتی که در جدول وجود دارد هم نفت و هم ما دنبال پیروزی هستیم که این تقابل با انگیزه‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد. امیدوارم خوب بازی کنیم هر چند که در این ۲ هفته مشکلات داوری وجود داشت که برد نیاوردیم. گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد هر چند که برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط باشگاه‌های ایرانی و اینکه او هفته پیش گفته بود با تیم امید پرسپولیس وارد مسابقات می‌شود، اظهار داشت: همه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارند و وقتی که حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، این امکانات کم است. در این ۲ هفته از داوری‌ها ضربه خوردیم. بعد از جام‌جهانی ۹ بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنم که در آن ۹ بازی اشتباهات داوری وجود داشت. در اینباره فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرعامل نامه می‌نویسند. با وجود مشکلاتی که داشتیم اما من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.

وی در خصوص ادعای او مبنی بر بازی با تیم امید در لیگ برتر خاطر نشان کرد: بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوب داشته باشند. بعد از گذشت یکی دو روز به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که این‌ها یک بحث فوتبالی است و متاسفانه ما از داخل نهاد‌های فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.

گل‌محمدی ادامه داد: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و این تیم ۴۰-۴۵ میلیون هوادار دارد و نباید اتفاقاتی رخ بدهد که احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود و از فوتبال زده شوند. چرا که ما حق چنین کاری نداریم. از مسئولان امر می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی این مسئله داشته باشند و اجازه ندهند که حق تیمی ضایع شود. من با این صحبت‌ها به دنبال گرفتن امتیازی نیستم و به دنبال این هستم که عدالت اجرا شود. هیچ مربی دوست ندارد که داور به نفع او بگیرد بلکه همه به دنبال اجرای عدالت هستیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داریم که باید برای رده‌های پایه برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا بازیکنان پیشرفت کنیم. پیشرفت بازیکنان خواسته همه ماست و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا کدام بازیکن را به همراه ندارد، گفت: فقط علیرضا بیرانوند محروم است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار