۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶

اعتراض شدید هواداران استقلال به باشگاه ؛ پرسپولیس مقصر است !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،باشگاه استقلال پس از ناکامی در جذب بازیکنان جدید با اعتراض هوادارانش روبرو شده است. استقلالی‌ها پس از نه سال به عنوان قهرمانی رسیدند اما شوق این عنوان مهم خیلی زود به کام ...

شوک بزرگ به استقلال | یاغی استقلالی سرخ پوش شذ / رکب سخت گل محمدی به آجرلو / یاغی فوتبال ایران تحت تربیت یحیی و رضا درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،باشگاه استقلال پس از ناکامی در جذب بازیکنان جدید با اعتراض هوادارانش روبرو شده است.

استقلالی‌ها پس از نه سال به عنوان قهرمانی رسیدند اما شوق این عنوان مهم خیلی زود به کام هواداران این تیم تلخ شد و جدایی فرهاد مجیدی برای استقلالی‌ها بسیار گران تمام شد. و حالا پس از جدایی سرمربی محبوب استقلالی‌ها آنها در جذب مربی جدید برای فصل بعد نیز ناکام ماندند و شرایط برای باشگاه و هواداران این تیم به خوبی پیش نمی‌رود.

گفتنی است استقلالی‌ها علاوه بر اینکه در جذب مربی جدید ناکام ماندند در مورد بازیکنان مورد نظرشان نیز با مشکلاتی روبرو شدند و تا به حال بازیکن جدیدی جذب استقلال نشده و این در حالی است که تیم پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی استقلال با جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم‌شان گوی رقابت را ربودند و از آبی‌ها پیشی گرفتند.

این موضوع با اعتراض شدید هواداران آبی همراه شده است و آنها هنور نتوانستند مشکلات این روزهای استقلال را پس از قهرمانی باور کنند و پس از جذب پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر توسط مسئولان پرسپولیس مشکلات برای استقلال دوصد چندان نیز شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط