۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

اعتراض شاگردان یحیی‌ به اقدام باشگاه پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،اعتراض شاگردان یحیی‌ به اقدام باشگاه پرسپولیس. زمان تمرینات تیم پرسپولیس معمولا بگونه‌ای است که بازیکنان پس از تمرین به صرف نهار می‌پردازند و باشگاه پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌ها ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،اعتراض شاگردان یحیی‌ به اقدام باشگاه پرسپولیس. زمان تمرینات تیم پرسپولیس معمولا بگونه‌ای است که بازیکنان پس از تمرین به صرف نهار می‌پردازند و باشگاه پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌ها به تهیه این وعده غذایی می‌پردازد. بازیکنان معمولا یا در تمرین نهار را صرف می‌کنند یا اینکه وعده غذایی خود را به منزل برده و در آنجا از این غذا استفاده می‌کنند.در چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس برای تهیه وعده نهار اعضای این تیم از یکی از رستوران‌های معروف تهران غذا را تهیه می‌کرد که این مسأله در روزهای گذشته تبدیل به یک حاشیه شد.

با نظر یکی از مسؤولین باشگاه پرسپولیس همکاری با این رستوران معروف قطع و نهار بازیکنان و کادر فنی از یکی از شرکت‌های فعال در کشور تهیه شد. این موضوع باعث شد تا اتفاق عجیبی در تمرین پرسپولیس رخ بدهد. در این خصوص مطلع شدیم که کیفیت غذایی که برای بازیکنان تهیه شده بود آنقدر پایین بوده که صدای اعتراض اعضای تیم پرسپولیس را درآورده است. کیفیت پایین این غذا در چند روز متوالی باعث شد تا در نهایت کلیه اعضای تیم در هفته گذشته به نشانه اعتراض غذا را صرف نکرده و آن را به صورت بسته‌بندی شده برای باشگاه فرستادند! این حرکت اعتراضی بازیکنان پرسپولیس باعث شده تا سرخ‌پوشان باز هم غذای با کیفیتی را طلب کنند چرا که آنها معتقدند پس از تمرینات سخت نیاز به غذای باکیفیت دارند نه اینکه از غذاهای شرکتی استفاده کنند. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار