۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

اعتبار دولت برای اجرای رتبه بندی معلمان + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اعتبار دولت برای اجرای کامل رتبه بندی معلمان کافی نیست. یکی از موانع همیشگی برای اجرای رتبه بندی تامین اعتبار و نبود سازوکار مناسب برای سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان بود و انتظار می‌رفت در لایحه‌ای ک...

آخرین خبر از لایحه رتبه بندی معلمان / صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اعتبار دولت برای اجرای کامل رتبه بندی معلمان کافی نیست. یکی از موانع همیشگی برای اجرای رتبه بندی تامین اعتبار و نبود سازوکار مناسب برای سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان بود و انتظار می‌رفت در لایحه‌ای که اخیرا کلیات آن تصویب شده است این چنین موانع همیشگی تا حد امکان رفع شده باشند.

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که بودجه دولت برای اجرای رتبه بندی ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود و آماری که اعلام کرده اند اضافه شده، ۸ هزار میلیارد تومان است و این رقم نمی‌تواند رتبه بندی را کامل اجرا کند.

او ادامه داد: چندی پیش هم اعتبار مورد نیز اجرای رتبه بندی ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام شد که این رقم پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات در لایحه بودجه بود.

فلاحی تصریح کرد: دولت عدد را کم گذاشته است در حالیکه می‌داند کافی نیست؛ همچنین بیان می‌کنند که نیمی از نظام رتبه بندی را به اجرا در بیاید؛ در صورتی که باید یا کل این نظام را اجرا کرد یا آن را به اجرا در نیاورد

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار