۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

اظهارنظری متفاوت درباره فینال جام حذفی خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر؛ ایمان عالمی در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال دو بازی خوب را با دو برد پرگل پشت سر گذاشته و حالا با آمادگی کامل، منتظر فینال...

اظهارنظری متفاوت درباره فینال جام حذفی خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر؛ ایمان عالمی در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال دو بازی خوب را با دو برد پرگل پشت سر گذاشته و حالا با آمادگی کامل، منتظر فینال جام حذفی است. آبی‌ها در خط حمله شرایط بسیار خوبی دارند و با توجه به عملکرد خوب مهاجمان این تیم، روز چهارشنبه مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.

عالمی با اشاره نقش دروازه بان ها در موفقیت تیم‌هایشان در این دیدار افزود: هر دو از گلرهای خوب تیم ملی هستند، عملکرد خوبی در لیگ داشتند و اگر بازی به پنالتی بکشد، کار سختی خواهند داشت. امیدوارم حسینی آرامش خود را حفظ کرده و با هماهنگی که با خط دفاع دارد، اجازه گلزنی به حریف را ندهد.

مربی تیم هوادار در خصوص تمدید نشدن قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تصریح کرد: ساپینتو به گونه‌ای عمل کرده که طرفداران خواستار ادامه حضور او در استقلال هستند. سرمربی استقلال کارنامه خوبی داشته و باید قراردادش تمدید شود. باید به او فرصت دهیم تا بتواند برای فصل آینده هم کارش را در استقلال ادامه دهد، ضمن اینکه شناخت خوبی از لیگ برتر پیدا کرده و با جذب بازیکنان موردنظرش می‌تواند فصل موفقی را در پیش داشته باشد.

عالمی در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چه پیش بینی می‌کنید؟ گفت: بازی از حساسیت زیادی برخوردار است و یک اشتباه کار را سخت خواهد کرد. استقلال اگر به دنبال پیروزی در این دیدار است، باید بدون استرس و فشار روحی وارد زمین شده و با تمرکز بالا بازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش هواداران استقلال در این دیدار بسیار پررنگ است. آنها باید تیمشان را تشویق کنند، به حریف کاری نداشته باشند و تنها با حمایت از تیمشان، آنها را آماده گلزنی به حریف کرده، زیرا حمایت آنها، روحیه بازیکنان را بالا خواهد برد و بازیکنان استقلال با آرامش بیشتری به کارشان در زمین ادامه می‌دهند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط