۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

اظهارات پیولی قبل از بازی با یوونتوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات پیولی قبل از بازی بایوونتوس.میلان که به عنوان قهرمان سری آ در لیگ قهرمانان حضور دارد امشب در خانه چلسی به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد. اظهارات پیولی قبل از بازی بایوونتوس پیولی...

اظهارات پیولی قبل از بازی با یوونتوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات پیولی قبل از بازی بایوونتوس.میلان که به عنوان قهرمان سری آ در لیگ قهرمانان حضور دارد امشب در خانه چلسی به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد.

اظهارات پیولی قبل از بازی بایوونتوس

پیولی، سرمربی میلان، در پایان بازی به خبرنگاران گفت روسونری باید این شکست را فورا فراموش کرده و به بازی مهم بعدی‌اش مقابل یوونتوس فکر کند.

سرمربی میلان گفت:” باید این بازی با چلسی را خوب تحلیل کنیم و بفهمیم که چرا نتوانستیم از برخی فرصت‌هایی که در اختیارمان بود استفاده کنیم.

ولی حالا باید همه حواس‌مان به بازی بعدی باشد. بازی با یوونتوس که برای جایگاه‌مان در سری آ در این فصل خیلی مهم است. هواداران شک نداشته باشند که می‌دانیم در آن بازی چه باید بکنیم.

ما بازی را بد شروع نکردیم ولی بعد از مدتی بد شدیم و اشتباهات زیادی داشتیم. فضای خیلی زیادی در اختیار حریف گذاشتیم و بازی برایمان دشوار شد. در برخی دقایق واقعا می‌توانستیم تهاجمی‌تر کار کنیم ولی این کار را نکردیم. ما اصلا نتوانستیم جاهایی که باید دریبل بزنیم و این یکی از دلایل از دست رفتن برخی فرصتها بود. فشار چلسی دائمی و قوی نبود. مشکل ما خودمان بودیم”.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط