۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

اظهارات مهم نماینده مجلس درباره روش رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، محمدمهدی زاهدی درباره رتبه بندی معلمان اظهار کرد: درخصوص روش و مکانیزمی که در رتبه بندی معلمان به کار برده شده واقعا جای نگرانی وجود دارد. عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: باید عواملی که در زمینه عدم ...

رتبه بندی و اعتراضات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، محمدمهدی زاهدی درباره رتبه بندی معلمان اظهار کرد: درخصوص روش و مکانیزمی که در رتبه بندی معلمان به کار برده شده واقعا جای نگرانی وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: باید عواملی که در زمینه عدم پرداخت مطالبات به حق فرهنگیان و مابه‌التفاوت رتبه بندی آنان در پایان سال ۱۴۰۱ کوتاهی کرده‌اند، شناسایی و دولت برخورد قاطی با آنان داشته باشد.
دکترمحمدمهدی زاهدی درباره رتبه بندی معلمان اظهار کرد: درخصوص روش و مکانیزمی که در رتبه بندی معلمان به کار برده شده واقعا جای نگرانی وجود دارد.
او ادامه داد: آئین نامه اجرایی نظام رتبه بندی باید بازنگری شود و نقاط ضعف رفع و نقاط مثبت آن را نیز تقویت کنیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید عواملی که در زمینه عدم پرداخت مطالبات به حق فرهنگیان و مابه‌التفاوت رتبه بندی آنان در پایان سال ۱۴۰۱ کوتاهی کرده‌اند، شناسایی و دولت برخورد قاطی با آنان داشته باشد.
او به وزارت آموزش و پرورش توصیه کرد: برنامه‌ریزی‌های دقیقتر و بهتری را درخصوص موضوع رتبه‌بندی داشته باشد و نارضایتی بوجود نیاورد زیرا اکنون هم قانون و هم بودجه لازم در این زمینه وجود دارد و دلیلی برای ایجاد نارضایتی وجود ندارد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات بعد از شروع کار مجلس در سال جدید این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد تا حقی از فرهنگیان تضییع نشود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار