۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

اظهارات مهم آقای گل سابق پرسپولیس در خصوص گل لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات مهم آقای گل سابق پرسپولیس در خصوص گل لوکادیا. شماره ۴ جدید پرسپولیس در حالی اولین گل خودش در یک دیدار رسمی برای تیم جدیدش را به ثمر رساند که دومین بازی را پشت سر می گذاشت. آقای گل سرخ‌ها: ل...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات مهم آقای گل سابق پرسپولیس در خصوص گل لوکادیا. شماره ۴ جدید پرسپولیس در حالی اولین گل خودش در یک دیدار رسمی برای تیم جدیدش را به ثمر رساند که دومین بازی را پشت سر می گذاشت.

آقای گل سرخ‌ها: لوکادیا فاکتوری دارد که مهاجمان خارجی پرسپولیس نداشتند/ مهاجم هلندی نا آماده است اما شم گلزنی بالایی دارد

خبورزشی نوشت: در همین ارتباط، فرشاد پیوس آقای گل سابق پرسپولیس و فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: یک گلزن واقعی و ششدانگ باید ویژگی‌های متعددی داشته باشد که محدود به یک یا دو مورد خاص نیست، این ویژگی‌ها موارد متعددی را شامل می شود. یورگن لوکادیا فاکتوری دارد که بقیه مهاجمان خارجی پرسپولیس در سال های اخیر فاقد آن بوده اند.

وی ادامه داد: منظور من شم بالای گلزنی است که یک مقدار شاید ایمون زائد داشت. یک گلزن ‌یا به‌عبارت بهتر یک مهاجم باید پیش از هر چیز شم گلزنی داشته باشد و از استعدادی مادرزاد برای گشودن دروازه حریف بهره ببرد.او باید نسبت به مسائل فنی کاملا آگاه باشد تا بتواند در کنار این آگاهی از استعداد و شم گلزنی خود بهتر و بیشتر بهره ببرد. از طرفی مهاجم برای این‌که به گلزنی کامل تبدیل شود فقط نمی‌تواند به شم گلزنی خود تکیه کند، این مهاجم باید تمرینات اختصاصی هم انجام دهد.

ستاره اسبق خط حمله پرسپولیس افزود: یک مهاجم باید موقعیت‌شناس باشد و از فرصت‌هایی گل بسازد که هیچ‌کس گمانش را نمی‌کند.

موقعیت‌شناسی در برخی مواقع خیلی حائزاهمیت است و هوش و درایت یک مهاجم را نشان می‌دهد.

مهاجم باهوش یک تیم یاد می‌گیرد که چطور برای خودش موقعیت گلزنی ایجاد کند و منتظر این نباشد که دیگران این موقعیت را برای او به‌وجود بیاورند. گلی هم که لوکادیا به صنعت نفت آبادان زد نشان از شم گلزنی بالایش دارد. من گل او را خوب نگاه کردم. مهاجم نیازی نیست که محکم شوت بزند و گاهی با یک ضربه آرام هم می توان دروازه حریف را باز کرد.

فرشاد پیوس با اشاره به مهدی عبدی یادآور شد: باید حواسمان به مهدی عبدی هم باشد. او جوان با استعدادی است و امیدوارم هم خودش و هم کادر فنی پرسپولیس کمک کنند که استعدادش نابود نشود. مهدی عبدی در گذشته نشان داده که توانایی کارهای بزرگ و گلزنی در دیدارهای حساس را دارد و باید به او کمک شود.

اظهارات مهم آقای گل سابق پرسپولیس در خصوص گل لوکادیا

اظهارات مهم آقای گل سابق پرسپولیس در خصوص گل لوکادیا

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بهترین مهاجم تاریخ نیزچنین گفت: در دنیای فوتبال مهاجمان بزرگی مثل گرد مولر و مارکو فان باستن بودند که مثل آب خوردن گل می زدند. همین طور در جام جهانی ۱۹۸۲ پائولو روسی بدون آن که زور بزند گلزنی کرد و آقای گل شد. در فوتبال ایران هم با احترام به همه مهاجمان کشورمان باید اسم علی دایی را بیاورم. شوخی نیست که سال ها عنوان آقای گل جهان را یدک بکشی و بعد رونالدو رکوردت را بزند. رونالدو برایت پیغام بگذارد و تو را قهرمان بخواند.

پیوس در باره دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نیز خاطرنشان کرد: امسال به نظر می رسد دیگر هیچ تیم آسانی وجود نداشته باشد. همه بازی ها سخت است اما پرسپولیس تیمی است که همه انتظار برد از آن دارند. پرسپولیس هم خوب برد و شاید مهم ترین تفاوت این بازی حضور دختران پرسپولیسی بود که شور و نشاط خاصی به ورزشگاه داده بودند. امیدوارم این حضور برای بانوان علاقمند به فوتبال تداوم داشته باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان، بازی با هوادار را این چنین پیش بینی کرد: پرسپولیس برنده می شود یعنی باید برنده شود اگر می خواهد جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. ما فصل گذشته دو بازی بد جلوی هوادار داشتیم و امیدوارم این فصل بچه ها جبران کنند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار