۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

اظهارات سرمربی رقیب تیم ملی ایران پس برد پر گل در بازی تدارکاتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات سرمربی رقیب تیم ملی ایران پس برد پر گل در بازی تدراکاتی. تیم ملی فوتبال سنگال شب گذشته در یک دیدار دوستانه موفق شد با گل های سادیو مانه و بولای دیا از سد بولیوی عبور کند. مربی سنگال: ایران ...

اظهارات سرمربی رقیب تیم ملی ایران پس برد پر گل در بازی تدارکاتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات سرمربی رقیب تیم ملی ایران پس برد پر گل در بازی تدراکاتی. تیم ملی فوتبال سنگال شب گذشته در یک دیدار دوستانه موفق شد با گل های سادیو مانه و بولای دیا از سد بولیوی عبور کند.

آنها قرار است که پنجم مهر ماه و در اتریش به مصاف شاگردان کی روش بروند. سرمربی شیرهای  تِرانگا می گوید که بازی با تیم ملی ایران یک مسابقه پیچیده خواهد بود.

آلیو سیسه در نشست خبری پس از بازی با بولیوی در مورد اینکه بسیاری، سنگال را مدعی‌ترین تیم آفریقایی در جام جهانی می دانند، اظهار داشت: پنج کشور آفریقایی به این جام جهانی راه یافته اند و باور کنید همه این کشورها شانس موفقیت خواهند داشت. هم سنگال و هم کشورهای تونس، مراکش، کامرون و غنا. از طرفی ما در حال آماده سازی تیم خود هستیم. اگر صاحبنظران و کارشناسان فکر کنند که سنگال پرمهره ترین تیم آفریقایی است، ما را خوشحال می کند، اما چیزی را تغییر نمی دهد. ما متواضع می مانیم. این سومین جام جهانی من خواهد بود، بنابراین می دانم که سطح مسابقات با هم یکسان نیست. ما باید بر این اساس و با تواضع فراوان آماده بازی ها شویم. جاه طلبی های ما ثابت می ماند. مسابقات را یکی پس از دیگری خواهیم برد.

او ادامه داد: در جام جهانی گذشته بعد از سه بازی حذف شدیم. برای این جام جهانی، هدف اول صعود از مرحله گروهی خواهد بود. از لحظه صعود از گروه می دانیم که مسابقات به صورت حذفی برگزار می شود. در این صورت ما تجربه کافی را داریم. ابتدا باید با آرامش زیادی مسابقات مرحله گروهی را برگزار کنیم. برخی ما را در مرحله یک هشتم نهایی و برخی در یک چهارم نهایی می بینند، اما فلسفه ما این است که بازی به بازی پیش برویم. از بولیوی می گذریم و بعد به ایران حمله می کنیم. این یک بازی بسیار مهم اما پیچیده خواهد بود. ما کم کم داریم پیشرفت می کنیم اما با منطق.

او در مورد اینکه آیا دیدار با ایران یک محک جدی تری نسبت به بولیوی است، پاسخ داد: ما می توانیم اینطور فکر کنیم. در بازی با بولیوی به خصوص در نیمه اول کنترل نسبتا خوبی بر بازی داشتیم. ما در بخش های تدافعی و تهاجمی به استحکام بسیار بیشتری دست یافتیم. من از انتقال توپ ها و ضد حملات خیلی خوشم آمد. اگر بهتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم گل های خیلی بیشتری را به ثمر برسانیم. ما نیاز به بهبود کارایی داریم. متاسفم که گل های بیشتری نزدیم. می دانم که در کل بازی واقعا خوبی بود. ایران یک ساختار دیگری دارد. آنها تیمی هستند که به جام جهانی راه یافته و به تازگی اروگوئه را شکست داده اند. آنها دارای اعتماد به نفس زیادی هستند. اما دیدار با ایران، همان مسابقات دوستانه ای است که ما در این برحه زمانی به دنبال آن هستیم.

اظهارات سرمربی رقیب تیم ملی ایران پس برد پر گل در بازی تدراکاتی

اظهارات سرمربی رقیب تیم ملی ایران پس برد پر گل در بازی تدراکاتی

او درباره ترکیب اصلی و ابتدایی سنگال نیز گفت: ما کارهایی مانند قرار دادن مصطفی نام در پست دفاع راست را امتحان کردیم. همچنین دیدن بازیکنانی مانند پاپ ماتار سار یا پاپ گویه بسیار مهم بود، آنها راضی کننده بودند. درست مثل بالو توره که خیلی قوی بود. تقریباً پاته سیسه را فراموش کردم. او در خط هافبک کار بزرگی انجام داد. او تعادل را به ارمغان آورد. زمانی که به صورت تیمی بازی می کنیم، نمایش خوبی را ارائه می دهیم. من این احساس را داشتم که بازیکنان می خواهند با هم بازی کنند، حمله کنند و دفاع کنند. در این مسیر است که به آرزوهای خود خواهیم رسید.

سیسه در پایان و درخصوص انتخاب سیستم این تیم پاسخ داد: بحث استفاده از سیستم ۵۳۲ مطرح شد و ما بازیکنانی داریم که می توانند در این سیستم بازی کنند. اما ۲ ماه به جام جهانی مانده و مهم این است که ثابت قدم باشیم و همه چیز را زیر و رو نکنیم. مهمتر از همه، ما باید تکامل پیدا کنیم. اکنون، دو سیستم ۳۴۳ و یا ۵۳۲ می تواند با توجه به روند مسابقه در تغییر باشد. ما قبلاً مجبور بودیم این کار را انجام دهیم. ما در تمرینات روی آن کار می کنیم، اما هنوز آن را اجرا نکرده ایم، زیرا من هنوز ترجیح می دهم به اصولی که به ما اجازه داد جام آفریقا را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم، بمانم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار