۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

اظهارات ستاره ملوان در خوصوص ترمیم چمن ورزشگاه قایقران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایلنا،اظهارات ستاره ملوان در خوصوص ترمیم چمن ورزشگاه قایقران. سجاد بازگیر  پیرامون اعلام برنامه هفته هفتم لیگ برتر و تقابل ملوان با آلومینیوم اظهار داشت: چند روزی تعطیل بودیم. بعد از شروع...

اظهارات ستاره ملوان در خوصوص ترمیم چمن ورزشگاه قایقران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایلنا،اظهارات ستاره ملوان در خوصوص ترمیم چمن ورزشگاه قایقران. سجاد بازگیر  پیرامون اعلام برنامه هفته هفتم لیگ برتر و تقابل ملوان با آلومینیوم اظهار داشت: چند روزی تعطیل بودیم. بعد از شروع تمرینات کار بدنی انجام دادیم و در روزهای اخیر کم کم دوباره کارهای تاکتیکی را مرور می‌کنیم.

بازگیر: دنبال اولین پیروزی لیگ برتری ملوان هستیم/ اصلاح چمن ورزشگاه قایقران به نفع تیم است

وی افزود: در مقابل آلومینیوم قطعاً تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم. از نظر روحی و روانی با تمام قوا خودمان را آماده کردیم که در ادامه مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملوان درباره برگزاری بازی دوستانه مقابل شهرداری نوشهر تصریح کرد: در این مسابقه با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شدیم و تاکتیک تیمی را مرور کردیم. احتمال دارد با صلاحدید کادرفنی بازی دیگری هم برگزار کنیم البته هنوز چیزی به بازیکنان اعلام نشده است.

اظهارات ستاره ملوان در خوصوص ترمیم چمن ورزشگاه قایقران

اظهارات ستاره ملوان در خوصوص ترمیم چمن ورزشگاه قایقران

بازگیر در پاسخ به این سوال که آیا با وقفه لیگ برتر موافق است، گفت: از آنجا که تیم ما نسبت به بقیه تیم‌ها دیرتر شروع کرد از نظر یارگیری و بعضی کارهای دیگر عقب‌تر بود. کادر فنی از این فرصت به نحو خوبی استفاده کرد و ما هم تلاش و زحمت‌مان را انجام می‌دهیم تا جوابگوی زحمات کادرفنی و حمایت هواداران باشیم.

وی درباره اصلاح کیفیت چمن ورزشگاه شادروان قایقران گفت: تا جایی که می‌دانم مسئولین مشغول اصلاح شرایط موجود چمن هستند تا انشاالله دوباره به وضعیت سابق بازگردد. اگر این اتفاق بیافتد به نفع تیم است به این دلیل که خواسته‌های کادر فنی را راحت‌تر انجام می‌دهیم.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط