۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

اظهارات جنجالی کمیته استیناف در خصوص صدور مجوز حرفه ای جنجال به پا کرد +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اظهارات جنجالی کمیته استیناف در خصوص صدور مجوز حرفه ای جنجال به پا کرد +جزئیات. کاظم اولیایی  نماینده AFC  در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، درباره عملکرد فدراسیون فوتبا...

اظهارات جنجالی کمیته استیناف در خصوص  صدور مجوز حرفه ای  جنجال به پا کرد +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اظهارات جنجالی کمیته استیناف در خصوص صدور مجوز حرفه ای جنجال به پا کرد +جزئیات. کاظم اولیایی  نماینده AFC  در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، درباره عملکرد فدراسیون فوتبال کشورمان، اظهار داشت: ما مجموعا نشان دادیم فرهنگ اجرای دموکراسی را در کشورمان نداریم. یعنی هم فقر فرهنگی داریم و هم نگرشی برای دموکراسی نداریم. آرای مجمع فدراسیون حقوقی هستند ولی چند ساله که آرا شخصی شده است. شب قبل از انتخابات می‌گویند به فلانی رای دهید.

افشاگری عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای؛ برای ریاست فدراسیون روی هم شمشیر کشیده‌اند

وی افزود: برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان که قرار است ۸ شهریور ماه برگزار شود، ۳ تا کاندید تایید شدند ولی همین ۳ کاندید علیه هم دارند کار می‌کنند. معلوم است برای مدیریت فدراسیون متر و معیاری نداریم و برای همین است این نوع مدیریت ها در فدراسیون جواب نمی‌دهد. ظاهرا دسته بندی سیاسی هم در فوتبال تاثیر گذاشته است و از رو برای یکدیگر شمشیر کشیده‌اند.

مدیر عامل اسبق استقلال در خصوص نوع برخورد فدراسیون با اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، گفت: واقعا برخورد بسیار غلطی با سرمربی تیم ملی داشتند و گرچه این برخورد اصلاح شد ولی باید به شدت از مربی کروات تیم ملی حمایت شود تا تیم ملی در آرامش باشد و برای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده شود.

اظهارات جنجالی کمیته استیناف در خصوص  صدور مجوز حرفه ای  جنجال به پا کرد +جزئیات

اظهارات جنجالی کمیته استیناف در خصوص صدور مجوز حرفه ای جنجال به پا کرد +جزئیات

وی ادامه داد: حرکت کمیته فنی فدراسیون فوتبال بسیار غلط بود، چونکه این افراد تصمیم ساز هستند و نه تصمیم گیرنده. آنها تصمیمی که گرفته‌اند را باید به اطلاع هیات رئیسه می‌گفتند نه اینکه آن را رسانه‌ای می‌کردند.

اولیایی در پایان خاطر نشان کرد: اسکوچیچ در تیم ملی کارنامه خوبی دارد و نمره قبولی هم گرفته است ولی باید بازیکنان تیم ملی در بست در خدمت تیم ملی کشورش باشد و برای پرچم نیز جان دهد. امیدوارم تیم ملی با آمادگی کامل در جام جهانی حضور یابد و نتایج آبرومندی را کسب کند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار