۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

اظهارات جنجالی سرمربی سپاهان درباره جذب بازیکن پرحاشیه استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،اظهارات جنجالی سرمربی سپاهان درباره جذب بازیکن پرحاشیه استقلال. ژوزه مورایس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا به کسانی که توانستند به ورزشگاه...

اظهارات جنجالی سرمربی سپاهان درباره جذب بازیکن پرحاشیه استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،اظهارات جنجالی سرمربی سپاهان درباره جذب بازیکن پرحاشیه استقلال. ژوزه مورایس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا به کسانی که توانستند به ورزشگاه بیایند تبریک می‌گویم و یک تبریک دیگر به هواداران نساجی می‌گویم، زیرا اولین بار است که به اینجا آمدم و طوری که از ما استقبال کردند، جای تشکر دارد.

وی افزود: اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم، بازی با نساجی از نگاه تاکتیکی دیدار جذابی بود. حریف ما یک استراتژی واضحی داشت و بازی آنها در فاز هجومی بسیار جذاب بود. آنها تیمی بودند که بازی با توپ‌شان کیفیت خوبی دارد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چون اصلاً بازی ساده‌ای نداشتیم. بازیکنان سپاهان روحیه‌ای که از خود نشان دادند بسیار عالی بود و توانستند مقابل حریف به گل برسند. ما می‌توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم، ولی مهم این بود که گلی نخوریم. خوشحالم که تیمم گل نخورد و توانستیم از نظر احساساتی خودمان را کنترل کنیم و نمایشی قدرتمند نشان دهیم، خوشحالم که در مسیر پیشرفت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه «چرا مثل دیگر مربیان کنار خط نمی‌آید و دلیل اعتراضش در دقایق پایانی به داوری چه بود؟»، تصریح کرد: نه من هیچ وقت انتقادی نسبت به داوران ندارم و تنها چیزی که می‌خواستم بگویم این بود که نظرم را بگویم، چون هر ۳ دقیقه یک بار بازیکنان حریف روی زمین بودند و من فقط می‌خواستم نظرم را بیان کنم. وقتی هواداران در ورزشگاه هستند مشتاقند که بازی با شور و هیجان بیشتری را ببینند. من با تنها چیزی که مخالف هستم این چیزهایی است که نمی‌توانم آن را بپذیرم. فکر می‌کنم داور امروز کارش را خوب انجام داد. ‌بعضی وقت‌ها مخالفتی به وجود می‌آید ولی من نمی‌توانم به داور بی‌احترامی کنم حتی اگر نظرم با داور فرق کند. با این حال داور خوب کار کرد.

مورایس افزود: درباره اینکه چرا کنار خط نمی‌آیم باید بگویم که من اینجا هستم که به تیمم کمک کنم و نباید بازیکنانم را با استرس روبه‌رو کنم، معمولا کار من پیش از بازی است و در تمرینات است. وقتی بازی شروع می‌شود دیگر من کاری ندارم، باید بازیکنان کارشان را انجام دهند. شاید برخی اوقات من کنار خط بیایم و یک ایده و نکته‌ای را به آنها بگویم ولی آنها نیازمند آرامش هستند و باید آزادی داشته باشند تا وظایف‌شان را به نحو احسن انجام دهند.

سرمربی سپاهان درباره پنجره نقل و انتقالات و جذب یزدانی اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات امروز بسته می‌شود؟ شاید تا ۱۲ شب یک اتفاقی رخ دهد. من خبری ندارم. در مورد نقل و انتقالات نیز بخواهم صحبت کنم باید بگویم که خیلی جابه‌هایی‌ را دوست ندارم و اینکه بیشتر به ثبات تیم فکر می‌کنم، اگر موقعیتی پیش آید که بتوانیم از آن استفاده کنیم، چرا که نه. برخی از بازیکنان به دنبال این هستند که دقایق بیشتری برای بازی کردن بودند و می‌خواستند از این موقعیت برای رسیدن به جای دیگر استفاده کنند. من هم خوشحالم اگر بازیکنانم خوشحال باشند.

مورایس در ادامه در خصوص عدم نیاز ساپینتو به سیاوش یزدانی خاطرنشان کرد: درباره سیاوش چه چیزی می‌خواهید بدانید؟ ‌در خصوص ساپینتو من نمی‌توانم نظری بدهم چون از لحاظ شخصیتی او را دوست دارم ولی یزدانی بازیکن خوبی است. اگر او تصمیم گرفته که این بازیکن را کنار بگذارد من نمی‌توانم در خصوص آن نظر بدهم ولی چنین بازیکن باکیفیتی را تیم‌ها دوست دارند به خدمت بگیرند، به خصوص وقتی که ما ۲ مدافع خود را از دست داده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که ورود VAR چقدر می‌تواند به فوتبال ما کمک کند؟ گفت: فکر می‌کنم VAR می‌تواند کمک کند. این سیستم همیشه شک و شبهه را برطرف می‌کند. فوتبال بازی است که همه دنبال یک بازی منصفانه هستند و VAR بازی منصفانه را برای ما بیشتر می‌کند، به هر حال هر کسی اشتباه می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که او قولی برای قهرمانی تیمش داده است؟ تصریح کرد: می‌دانید من هیچ وقت نمی‌توانم قول بدهم، اگر بخواهم قول بدهم من خدا هستم چون خدا هم قول نمی‌دهد، تنها قولی که می‌توانم بدهم تمام دانشم را در اختیار باشگاه و بازیکنان بگذارم که تیم را در مسیر قهرمانی قرار دهم. تنها توان من هم همین است و اگر می‌توانستم چیزی را از قبل پیش‌بینی کنم برای این دنیا نبودم و یک انسان خارق‌العاده بودم. ۱۶ تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و ما هم برای قهرمانی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

مورایس درباره ناراحتی فرشاد احمدزاده پس از تعویضش گفت: شاید فکر می‌کرد موقعی تیم می‌تواند ببرد که او در زمین باشد، شاید فکر می‌کرد بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند. من چیزی درباره این موضوع متوجه نشدم.

مورایس در واکنش به این موضوع که بازی با نساجی در ورزشگاه وطنی برای اولین بار بود که در حضور تماشاگران در این فصل با سپاهان برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که در خارج از خانه اولین بازی باشد و در اصفهان یک بازی با تماشاگر مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر انجام دادیم. برای من خوشحالی هواداران بسیار مهم است. یادم هست وقتی در کره جنوبی بودم و در زمان کرونا فقط تیم‌های میزبان حق داشتند که تماشاگر داشته باشند و در آنجا باز هم هواداران حضور داشتند. بازی فوتبال با هوادارانش قشنگ است. ما فوتبال بازی می‌کنیم برای هواداران و برای مردم، ما اینجا آمدیم تا یک فوتبال خوب از خودمان نشان دهیم. بازی باید منصفانه باشد و وقتی منصفانه است که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار