۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

اظهارات جدید سرمربی جدید هوادار +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اظهارات جدید سرمربی جدید هوادار +جزئیات. ساکت الهامی که فصل گذشته در نساجی حضور داشت و این تیم را قهرمان جام حذفی کرد، در پایان فصل به دنبال اتفاقات حاشیه ای که برایش رخ ...

اظهارات جدید سرمربی جدید هوادار +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اظهارات جدید سرمربی جدید هوادار +جزئیات. ساکت الهامی که فصل گذشته در نساجی حضور داشت و این تیم را قهرمان جام حذفی کرد، در پایان فصل به دنبال اتفاقات حاشیه ای که برایش رخ داد با این تیم شمالی قطع همکاری کرد.

الهامی: چالش بزرگی خواهیم داشت/ می‌خواهم این فصل بدون حاشیه باشم

الهامی پس از انجام مذاکرات لازم با مسئولان تیم فوتبال هوادار تهران به عنوان سرمربی جدید این تیم جانشین رضا عنایتی شد.

در مورد عنایتی گفته می شود او یکی از گزینه های ریکاردو ساپینتو برای حضور در کادر فنی استقلال است.

اظهارات جدید سرمربی جدید هوادار +جزئیات

اظهارات جدید سرمربی جدید هوادار +جزئیات

ساکت الهامی پس از حضور در راس کادر فنی تیم هوادار گفت: قطعا سال پرفشار و سختی را خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم سرافراز باشیم و شرمنده این مجموعه شویم.

وی در مورد این که انتظارات از او بالاست گفت: قطعا چالش سختی خواهم داشت. این سختی ها مربی را آبدیده می کند. امیدوارم نتایج خوبی بگیرم و فوتبال باکیفیتی را ارائه دهیم.

الهامی در مورد انتخاب تیم هوادار هم گفت: مدیریت باشگاه و عواملی که در این مجموعه حضور داشتند از دلایل حضورم هست. اینها اهل حاشیه نیستند و من هم می خواهم امسال بدون حاشیه کارم را دنبال کنم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار