۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

اظهارات تاسف بار بازیکن پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس روزهای سختی را سپری می کند.

اخبار پرسپولیس | شناسایی ۲ نفر از ضاربان یحیی توسط باشگاه پرسپولیس/ شکایت از مسئولان باشگاه تراکتور به کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منوچهر شفقیان پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین شرایط خود اظهارداشت: با موتور کار می‌کردم اما مدت‌هاست دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم. تصادف کردم، پاهایم و دستم آسیب دید، الان به سختی راه می‌روم، با واکر این طرف و آن طرف می‌روم،چشمانم ضعیف است و در سن ۶۱ سالگی شرایط خوبی ندارم. هزار بیماری دارم.

او ادامه داد: من نمی‌خواستم کسی متوجه چادر نشینی‌ام شود اما چاره‌ای نداشتم، مگر چند وقت می‌توانم به خانه فامیل یا دوست بروم. چقدر باید مزاحم دیگران باشم، کافی است سر بار بودن دیگران، مرگ یک بار شیون یک بار، دیگر کارد به استخوانم رسیده است.به گذشته‌ام نگاه می‌کنم، حسرت می‌خورم، هروز گریه می‌کنم، برای خودم و این زندگی نکبت‌بار گریه می‌کنم،بازیکن پرسپولیس بودم، در چهاررده ملی حضور داشتم، من فقط با تیم ملی به جام جهانی نرفتم وگرنه در هر تورنمنتی که بگویید حضور داشتم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: هیچ کس دستم را نگرفت، یک بار به من کمک نکردند، یک بار به من تیم ندادند تا به فعالیت بپردازم و زندگی‌ام را نجات بدهم. باشگاه پرسپولیس نه تنها کمکی به من نکرد بلکه پول خودم را نمی‌دهد.اسفند ۹۸ همسرم فوت کرد و من حتی پول دفن و کفن همسرم را نداشتم و از دختر دایی همسرم قرض گرفتم، آقای انصاریفرد آن زمان به من گفت این پول را می‌دهم اما خبری نشد و همچنام بدهکار هستم.من صدری را نمی‌شناسم اما هر وقت تماس می‌گیرم منشی او جواب سر بالا می‌دهد، هی می‌گویم تو رو خدا به او بگویید منوچهر شفقتیان با شما کار دارد، هر بار می‌گوید نام شما را به باشگاه داده‌ام تا وقت ملاقات بدهند اما هنوز جوابی نداده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار