۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

اضهارات ضد ایرانی نخست وزیر کویت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وب سایت خبری سازمان ملل متحد گزارش داد :.”صباح خالد الحمد الصباح” نخست وزیر کویت در سخنرانی خود در نشست سالانه سازمان ملل متحد کشورمان را متهم به گسترش کرد: “در سطح منطقه ، ما می خواهیم اقدامات جدی...

اضهارات ضد ایرانی نخست وزیر کویت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وب سایت خبری سازمان ملل متحد گزارش داد :.”صباح خالد الحمد الصباح” نخست وزیر کویت در سخنرانی خود در نشست سالانه سازمان ملل متحد کشورمان را متهم به گسترش کرد: “در سطح منطقه ، ما می خواهیم اقدامات جدی را برای شروع یک روند ایمن برای گفتگو با ایران انجام دهیم.”

وی افزود: این مذاکرات باید ایران را متقاعد کند که به حق حاکمیت سایر کشورها احترام بگذارد ، در امور داخلی آنها دخالت نکند ، امنیت منطقه و خلیج (خلیج فارس) را مختل نکند.

نخست وزیر کویت افزود: ایران باید امنیت و آزادی دریانوردی را عاری از هر گونه تهدیدی قرار دهد و با برقراری روابط مبتنی بر همکاری و احترام متقابل به هر نحوی می تواند کمک کرده و نشان دهد که خواسته های دیگر کشورها مهم است.

به گفته سازمان ملل ، نخست وزیر کویت مدعی است که ایران در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می کند و یمن بیش از شش سال است که تحت شدیدترین حملات نظامی و محاصره اقتصادی کشورهای خلیج فارس و عربستان سعودی قرار دارد. این کشور در معرض بدترین فجایع جهانی قرار دارد. با این حال ، کشورهایی که مدعی امنیت و صلح در منطقه هستند در این مورد صحبت نکرده اند و در سکوت و گهگاه از کمک خود به این جنایات هولناک راضی هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار