۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

اضافه حقوق جدید برای این دسته از فرهنگیان خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرادصحرایی درباره تدریس دانشجومعلمان ورودی ۹۸ در کلاس‌های درس اظهارکرد: قبلا این تصمیم گرفته شده بود که دانشجومعلمان سال ۹۸ با توجه به کسری شدید معلم برای تدریس در کلاس‌های درس حاضر شوند. وی با بی...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرادصحرایی درباره تدریس دانشجومعلمان ورودی ۹۸ در کلاس‌های درس اظهارکرد: قبلا این تصمیم گرفته شده بود که دانشجومعلمان سال ۹۸ با توجه به کسری شدید معلم برای تدریس در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی با بیان اینکه مقطع ابتدایی برای تدریس این دانشجومعلمان انتخاب شد، افزود: تعداد این دانشجومعلمان نزدیک به ۱۵ هزار نفر بود که کمتر از هفت هزار نفر آنها در کلاس‌های درس حاضر شدند و اکنون هم درس می‌دهند و هم درس می‌خوانند که آموزش و پرورش باید این موضوع را جبران کند.

مرادصحرایی یادآورشد: دانشگاه فرهنگیان هم به این دانشجومعلمان در بحث آزمون‌ها و ادامه راه کمک می‌کند و همچنین قرار است که هزینه به صورت حق التدریس به آنها داده شود.

بحث تدریس دانشجومعلمان ورودی ۹۸ از فروردین ۱۴۰۱ مطرح شد، حسین خنیفر رییس سابق دانشگاه در این خصوص اعلام کرد که باتوجه به کمبود معلم در آموزش وپرورش، ورودی های سال ۹۸ را که قاعدتا باید در ۱۴۰۲ فارغ‌التحصیل کنیم، زودتر برای تدریس در مدارس وارد آموزش و پرورش می‌شوند و براین اساس قرار است که آنها واحدهای باقی مانده را آخر هفته‌ها بگذرانند.

این دانشجو معلمان از مهر ۱۴۰۱ وارد کلاس‌های درس شدند و آموزش خود آنها در دانشگاه به روزهای آخر هفته موکول شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار