۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

اصلی ترین مانع اجرای رتبه بندی معلمان مشخص شد+ جزئیات ۳ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس از رویه سازمان برنامه و بودجه برای تدوین آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان انتقاد کرد. وی ادامه داد: در قانون رتبه بند...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس از رویه سازمان برنامه و بودجه برای تدوین آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

وی ادامه داد: در قانون رتبه بندی فرهنگیان یک ماه به دولت وقت داده شده است تا آئین نامه آن را تدوین کند. فرهنگیان چشم انتظار هستند با این حال آقای علی احمدی در سازمان برنامه و بودجه می خواهد پاداش بازنشستگان و کسورات قانونی را از لایحه اعتبار کم کنند. مجموعه صحن و اعضای تلفیق کمک کردند تا رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود، چرا الان مانع تراشی می شود. این آبروی مجلس است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که اداره این جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این نماینده، گفت: اخطار شما وارد نیست، تمام منابع دولت در اختیار دستگاه های اجرایی قطعا گردش خزانه دارد و براساس آن هزینه می شود، همچنین در خصوص قانون رتبه بندی فرهنگیان انتظار می رود توجه لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار