۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵

اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ چاره‌ای جز حمایت از عبدالناصر همتی نداشتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره وضعیت نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پس از انتخابات ۱۴۰۰ گفت: احتمالا با توجه به وضعیتی که در این انتخابات پیش آمد مقداری تغییرات در تصمیم گیری اصلاح...

اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ چاره‌ای جز حمایت از عبدالناصر همتی نداشتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره وضعیت نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پس از انتخابات ۱۴۰۰ گفت: احتمالا با توجه به وضعیتی که در این انتخابات پیش آمد مقداری تغییرات در تصمیم گیری اصلاح طلبان شاهد خواهیم بود.

او با اشاره به مشکلاتی که در جریان اصلاح طلب وجود دارد، ادامه داد: ما نه در انتخابات مجلس و نه در انتخابات ریاست جمهوری به یک گزینه واحد نرسیدیم و احزاب به صورت منفرد از اشخاص حمایت کردند و این یعنی یک آسیب وجود دارد که باید چاره اندیشی شود تا در بزنگاه انتخابات بتوانند تصمیمات سریع و چابک بگیرند.

چمبر افزود: البته این مشکلات لزوما به نهادها باز نمی‌گردد، بلکه بخشی از آن به رفتارهای نهادهای برگزارکننده انتخابات باز می‌گردد که برخی از آنها عملا جریان اصلاحات را در وضعیتی قرار می‌دهند که تصمیم گیری برایشان سخت باشد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره احتمال منحل شدن نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان پس از انتخابات گفت: فعلا مشخص نیست که وضعیت چگونه باشد، البته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهد ماند، اما ما چون در انتخابات نهاد اجماع ساز را محور تصمیم قرار می‌دهیم باید به این فکر کنیم که به چه صورت قرار است تغییرات ایجاد شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حمایت جریان اصلاحات از عبدالناصر همتی در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: کلیت اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ گزینه‌ای نداشت. معتقدم با توجه به بضاعتی که برای آنها باقی مانده بود چاره‌ای جز این نداشتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط