۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

اشتباه نابخشودنی گلر پرسپولیس/ اینطوری نمیشه ک!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ احمد گوهری در بازی تدارکاتی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین نمایشی نومیدکننده داشت و دو گل روی اشتباهات فردی خورد. این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد اما از پشت درهای بسته خبررسید که گ...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ احمد گوهری در بازی تدارکاتی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین نمایشی نومیدکننده داشت و دو گل روی اشتباهات فردی خورد. این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد اما از پشت درهای بسته خبررسید که گل اول شمس آذرقزوین به شکل عجیبی زده شد.

احمد گوهری قصد داشت بازیکن حریف را دریبل بزند اما توپ را لو داد تادروازه‌اش باز شود. گل دوم هم روی استرس و اشتباه این دروازه‌بان رقم خورد تا یحیی گل‌محمدی به فکر فرو برود.

هرچند پرسپولیس علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اول تیم ملی در اختیار دارد اما شاید این دروازه‌بان ملی‌پوش قصد داشت بینی شکسته خودش را عمل کند که این موضوع حداقل تا پایان نیم‌فصل منتفی است چرا که سرمربی پرسپولیس نمی‌تواند ریسک کند و دروازه تیمش را به احمد گوهری بسپارد که در فصل گذشته هم متزلزل نشان داد.
او که پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ به پرسپولیس پیوسته بود هرگز نتوانست رقیبی جدی برای حامد لک باشد و چه‌بسا یکی از دلایل افت و فرود محسوس حامد لک در فصل گذشته همین ضعف احمد گوهری بوده باشد.

شاید یحیی‌گل‌محمدی شانس آورد که علیرضا بیرانوند انگیزه مهمی به اسم جام جهانی داشت و زیاد به رقابت با گوهری فکر نمی‌کرد وگرنه شاید او هم به سرنوشت حامد لک دچار می‌شد!

پرسپولیس در بازی دوستانه با تیم دسته‌اولی شمس آذر قزوین دو گل خورد که هر دو هم روی اشتباه فردی گلر این تیم بود.

البته فراموش نباید کرد که احمد گوهری مدت‌هاست به یک نیمکت‌نشین صرف در پرسپولیس تبدیل شده و با حضور علیرضا بیرانوند هرگز نتوانسته درترکیب سرخ‌پوشان تهرانی به میدان برود. بنابراین طبیعی است دروازه‌بانی که حتی یک بازی رسمی انجام نداده است دچار افت شود.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار