۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

اشتباه داوری باعث شکست ما مقابل پرسپولیس شد/ با این حال به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم

[ad_1] خبرورزشی – علی علیزاده در مورد شکست تیم مس رفسنجان مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه اشتباه داوری باعث شد بازی را واگذار کنیم. در یک ماه گذشته ربیعی تلاش کرد سیستم بازی تیم را عوض کند و موفق هم بود. تیم ما با ارائه یک ب...

اشتباه داوری باعث شکست ما مقابل پرسپولیس شد/ با این حال به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم

[ad_1]

خبرورزشی –

علی علیزاده در مورد شکست تیم مس رفسنجان مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه اشتباه داوری باعث شد بازی را واگذار کنیم. در یک ماه گذشته ربیعی تلاش کرد سیستم بازی تیم را عوض کند و موفق هم بود. تیم ما با ارائه یک بازی شناور عملکرد خوبی در بازی با تیم پرسپولیس داشت، ولی اشتباه داوری باعث شد عبدی با دست توپ را جلوی پای خود انداخته و تک گل بازی را وارد دروازه ما کند.

وی داور را در صحنه گل تیم پرسپولیس مقصر دانست و تصریح کرد: با این حال به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، ولی اشتباه داوری باعث شد بازی را واگذار کنیم. اگر آن اشتباه رخ نمی‌داد چه بسا تیم ما برنده از میدان خارج می‌شد چرا که زمان داشتیم. از سوی دیگر اگر آن ضربه سر قاضی گل می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد و این حرف‌ها پیش نمی‌آمد. شاید حتی اگر اشتباه داوری رخ نمی‌داد حداقل با یک امتیازاز بازی خارج می‌شدیم.

مدیر فنی تیم مس با اعتراف به این که بازی سختی بود خاطرنشان کرد: بازی مقابل تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی برخی دیگر از بالانشینان سخت است. بهترین خط حمله را در حال حاضر تیم پرسپولیس دارد. بازی کردن مقابل این تیم راحت نبود. نمی‌توان گفت ما بدشانس بودیم بلکه باید گفت مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم و تا دقایق زیادی از بازی مساوی بودیم. به شکلی بازی کردیم که با وجود مهاجمان زهر دارد یکی دو موقعیت بیشتر نداشتند.

علیزاه با انتقاد از عملکرد داور و تاثیر تصمیمش در نتیجه بازی تصریح کرد: وقتی تیم داوری اشتباه می‌کند معلوم است تیمی که ۸۰ دقیقه خوب بازی کرده و عملکرد خوبی دارد صدمه می‌بیند. عملکرد داور در بازی تاثیر گذار بود و سه امتیاز به پرسپولیس داد. نمی‌خواهم بیش از این در مورد داوری صحبت کنم بازی فوتبال این اشتباهات را دارد.

وی به بازی‌های آینده اشاره کرد و ادامه داد: ما به فکر سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان هستیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه داده و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. سعی تلاش ما این است در شش هفته باقی مانده امتیاز بگیریم و با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم. همه بازی‌ها سخت است، ولی بازی با تیم‌های هم ترازمان راحت‌تر است. البته نمی‌گویم فولاد هم قد و قواره ما است، اما تیم‌هایی در جدول هم سطح ما هستند که می‌توانیم از آنها امتیازات خوبی بگیریم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار