۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

اشتباه بزرگ داور علیه استقلال در ضربات پنالتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، غلامعلی همیراد داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت تیم داوری فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به خبرورزشی گفت: داور و کمک‌هایش در طول ۱۲۰ دقیقه عملکرد بسیار خوبی دا...

اشتباه بزرگ داور علیه استقلال در ضربات پنالتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، غلامعلی همیراد داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت تیم داوری فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به خبرورزشی گفت: داور و کمک‌هایش در طول ۱۲۰ دقیقه عملکرد بسیار خوبی داشتند و تمامی اخطارهای داده شده به بازیکنان دو تیم کاملاً قانونی بود اگرچه من معتقدم کارت زردی که به آبشک هافبک فولاد داده شد درست نبود و می‌توانست این اخطار داده نشود اما در سایر صحنه‌ها تمام تصمیمات تیم داوری درست و برابر قانون بود.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من بزرگترین اشتباه داور در ضربات پنالتی رقم خورد جایی که موسوی پنالتی زن فولاد اولین ضربه را زد و رشید مظاهری آن را مهار کرد اما داور بسیار سختگیرانه عمل کرد و دستور به تکرار پنالتی داد.

همیراد تاکید کرد: سنگربان استقلال حرکت خطای آنچنانی انجام نداد ولی به هر حال همان پنالتی به نوعی سرنوشت بازی را تغییر داد و بسیار سختگیرانه بود.

وی گفت: من به غیر از آن صحنه پنالتی که بی دلیل تکرار شد به تیم داوری نمره قبولی می‌دهم و در طول ۱۲۰ دقیقه هیچ مشکل خاصی مشاهده نکردم.

مطالب مرتبط