۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

اشاره غیرمستقیم مطهری به مشکل مالی بازیکنان/ پرسپولیس در یک قدمی اعتصاب بود!

[ad_1] خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و حتی شاگردان گل محمدی قصد اعتصاب داشتند. بر همین اساس حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس به شکلی غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرد و گفت: &#...

اشاره غیرمستقیم مطهری به مشکل مالی بازیکنان/ پرسپولیس در یک قدمی اعتصاب بود!

[ad_1]

خبرورزشی –

باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و حتی شاگردان گل محمدی قصد اعتصاب داشتند.

بر همین اساس حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس به شکلی غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرد و گفت: ” بچه‌های ما فوق‌العاده با حجب و حیا هستند و همیشه سعی کردند با کارشان توانمندی‌شان را نشان دهند. مسئولان باشگاه، آقایان سمیعی و صدری نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و ما به این موضوع واقف هستیم، ولی دوست داریم بیشتر قدم بردارند. تیمی که فوق‌العاده فوتبال خوبی بازی می‌کند و چند سال است قهرمان می‌شود، حقش بیشتر از این است. بچه‌های ما آدم‌هایی نیستند که غرولند کنند و همیشه سعی کردیم مسائل را داخل خودمان حل کنیم. توقع ما این است که مشکلات بچه‌ها هر چه سریعتر حل شود و بچه‌ها دغدغه مالی نداشته باشند. این تعهد دوطرفه است و امیدوارم این تعهد پایاپایی باشد و رو به جلو برویم. علیرغم اینکه می‌دانم مدیران باشگاه سعی خودشان را می‌کنند، ولی حق بچه‌ها بیشتر از اینهاست.”

حمید مطهری درحالی این صحبت ها را مطرح می کند که بازیکنان پرسپولیس به خاطر بردن سوپرجام و پیروزی های اخیر هیچ پاداشی نگرفته اند. شاگردان یحیی گل محمدی نسبت به دریافتی ۵۵ درصدی خودشان نیز اعتراض داشته و این موضوع را با سرمربی خود درمیان گذاشته اند درحالی که دست جعفرسمیعی و دوستانش خالی است.

باشگاه پولی در بساط ندارد و حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی نیز به این موضوع اشاره کرده و از مدیران باشگاه خواسته است تلاش بیشتری برای تأمین منابع مالی انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار