۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹

اشاره ستاره لژیونر به یک نکته مهم درباره تیم ملی ایران/ امیدوارم تا آخرین روز شرایط همین‌ طور بماند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، یکی از چهره‌های ویژه تیم فوتبال امید ایران محمدامین حزباوی است؛ ستاره‌ای که از فولاد به فوتبال ایران معرفی شد و با درخشش در ترکیب این تیم مدنظر السد قطر قرار گرفت. حزباوی به ...

اشاره ستاره لژیونر به یک نکته مهم درباره تیم ملی ایران/ امیدوارم تا آخرین روز شرایط همین‌ طور بماند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، یکی از چهره‌های ویژه تیم فوتبال امید ایران محمدامین حزباوی است؛ ستاره‌ای که از فولاد به فوتبال ایران معرفی شد و با درخشش در ترکیب این تیم مدنظر السد قطر قرار گرفت. حزباوی به تازگی قراردادی طولانی‌مدت را با باشگاه مطرح قطری امضا کرده و حالا در اردوی تیم امید ایران حضور یافته است.

حزباوی در حاشیه تمرین امروز تیم امید در جمع خبرنگاران درباره حضورش در جمع شاگردان رضا عنایتی گفت:‌ خیلی خوشحالم که در تیم امید هستم. فکر کنم از یک هفته پیش شروع کردیم. اردوی خوبی داریم و امیدوارم در عراق نتایج خوبی بگیریم.

او درباره این‌که در ماه‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و یکی از ستاره‌های تیم امید است، بیان کرد:‌ در تیم امید بازیکنان خوبی داریم. من هم مثل همه نفرات تلاش می‌کنم تا در خدمت تیم باشم.

مدافع تیم امید در پاسخ به این پرسش که با شرایط کنونی آیا شکستن طلسم صعود به المپیک امکان‌پذیر است، گفت:‌ بازیکنان خوبی داریم. باید این تیم را از لحاظ مالی و معنوی حمایت و کمک کنند تا بتوانیم بهترین شرایط را داشته باشیم. خداراشکر در این اردو بهترین امکانات را داشتیم و امیدوارم این ادامه‌دار باشد و تا آخرین روز همین شرایط را تجربه کنیم.

حزباوی درباره وضعیت خودش و این‌که انتظارات از او بیشتر شده، تاکید کرد: من بهترین و بیشترین تلاش خودم را می‌کنم و امیدوارم بهترین نمایش را در ترکیب تیم امید داشته باشم. من یک بازیکن هستم و تلاش می‌کنم و انشاالله هرچه خیر است، اتفاق بیفتد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار