۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

اسکوچیچ برای دربی می رسد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دراگان اسکوچیچ که خیالش بابت توافق مجدد با فدراسیون فوتبال راحت شد و حالا می‌داند تا پایان مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی سرمربی تیم ملی ایران محسوب می‌شود، تهران را ترک کرد و چند روزی برا...

اسکوچیچ برای دربی می رسد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دراگان اسکوچیچ که خیالش بابت توافق مجدد با فدراسیون فوتبال راحت شد و حالا می‌داند تا پایان مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی سرمربی تیم ملی ایران محسوب می‌شود، تهران را ترک کرد و چند روزی برای استراحت راهی کرواسی شد.

او در حالی به مرخصی رفت که رقابت‌های لیگ برتر مجدداً آغاز شده و با گرمای خاصی دنبال می‌شود. از طرف دیگر، استقلال و پرسپولیس هم روز ۲۴ تیرماه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف همدیگر بروند.در همین خصوص زمزمه‌های مطرح شده داخل فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که احتمال دارد مرد شماره یک تیم ملی تا قبل از زمان رویارویی قطب‌های سنتی فوتبال ایران به تهران بازمی‌گردد و دربی پایتخت را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

اسکوچیچ اصرار دارد اغلب مسابقات مهم باشگاهی را از نزدیک تماشا کند و به همین خاطر گاهی اوقات حتی راهی شهرستان‌ها هم شده است.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار