۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی قایدی در دربی پنجم شهریور ماه سال گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد نقش یک شوکر را بازی کرد و در دقیقه چهارم بازی با یک ضربه دیدنی دروازه رادوشوویچ را گشود. شوک شدیدی که باعث شد تیم پ...

اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی قایدی در دربی پنجم شهریور ماه سال گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد نقش یک شوکر را بازی کرد و در دقیقه چهارم بازی با یک ضربه دیدنی دروازه رادوشوویچ را گشود. شوک شدیدی که باعث شد تیم پرسپولیس برای جبران گل خورده سراسیمه به حملات بی هدف روی آورده و در نهایت نیمه اول را بدون گل زده به رختکن بروند.

قایدی این هفته‌ها آماده‌ترین و موثرترین بازیکن آبی‌هاست و قطعاً فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال برای دیدار پنجشنبه هفته جاری حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده اند.

مهدی قایدی تا اینجا در هر ۲۷ مسابقه لیگ برتر در ترکیب تیمش حضور داشته و با ۲۲۲۶ دقیقه حضور در ترکیب استقلال، بیشترین دقایق حضور در لیگ برتر را بین بازیکنان هم تیمی‌اش داراست.

مهدی قایدی تاکنون ۶ بار در لیگ برتر گلزنی کرده که به ترتیب مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس، آلومینیوم اراک، تراکتور رفت و برگشت و شهر خودرو بوده است.

دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی پنجشنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۹ و ۴۵ در استادیوم آزادی برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط