۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

اسطوره پرسپولیس اسکوچیچ را شست و پهن کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال، ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: اروگوئه تیم پرقدرت آمریکایی جنوبی است که بازی تدارکاتی با این تی...

اسطوره پرسپولیس اسکوچیچ را شست و پهن کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال، ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه در دیدار تدارکاتی اظهار داشت:

اروگوئه تیم پرقدرت آمریکایی جنوبی است که بازی تدارکاتی با این تیم به طور حتم برای تیم ملی ایران تاثیر خیلی خوبی خواهد داشت و تا حدودی بازیکنان دفاعی ما را با چالش روبرو کرد. دیدار با چنین تیم‌های بزرگی ما را برای آماده‌سازی تاکتیکی و هماهنگی تیمی به منظور حضور در میدان بزرگی مثل جام جهانی آماده می‌کند.

وی افزود:

هماهنگی بازیکنان در خط دفاع و هافبک خیلی بهتر از دوران اسکوچیچ بود و تمامی نفرات نمایش خوبی را از خود ارائه کردند. مثل اینکه حضور کی‌روش در همین مدت کوتاه از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر مثبت داشته است. فوتبالیست‌های خوبی داریم که توانایی فنی و تکنیکی بالایی را در دیدار با اروگوئه به نمایش گذاشتند. همچنین چند بازیکن دیگر هم به جمع برترین‌های فوتبال ایران اضافه شده‌اند که ما را به آینده امیدوارتر خواهد کرد.

ابراهیمی اضافه کرد:

بازی تدارکاتی خوبی را با اروگوئه داشتیم و برد روحیه بخشی بود، اما نباید به خاطر یک پیروزی در بازی تدارکاتی، بازیکنان‌مان مغرور شوند. سیستم دفاعی تیم ملی مقابل اروگوئه قابل قبول بود و بازی کردن با یک فوروارد می‌تواند برای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی کارگشا باشد که در مقابل تیم‌های بزرگ دنیا همچون انگلیس بازی آبرومندانه‌ای را انجام دهیم. ملی‌پوشان‌مان باید با غیرت و تعصب در جام جهانی مقابل حریفان قدرتمند خودشان ظاهر شوند و وظایف فردی را به خوبی در زمین پیاده کنند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد مهدی طارمی بعد از ورود به زمین گفت:

طارمی تاثیر زیادی روی روند رو به جلوی تیم ملی داشت و به محض ورود به بازی با پاس‌های دقیق خود توانست فرصت خوبی روی دروازه اروگوئه ایجاد کند.

ابراهیمی در خصوص دیدار دوم تدارکاتی ایران با سنگال تاکید کرد:

سنگال تیمی قدرتی و تکنیکی است که بازیکنان خوب زیادی در لیگ‌های مختلف دنیا دارد و می‌تواند بازی تدارکاتی خوبی برای آمادگی ملی‌پوشان باشد. اما بهتر بود یک بازی با تیم‌های اروپایی داشته باشیم تا شبیه‌سازی دیدارهای انگلیس و ولز باشد.

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار