۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

اسطوره قدیمی ارتش قهرمان سرخ، دودستگی تیم ملی ایران را لو داد +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اسطوره قدیمی ارتش قهرمان سرخ، دودستگی تیم ملی ایران را لو داد +جزئیات. مدافع پیشین تیم ملی ایران می‌گوید نابسامانی فدراسیون به تیم ملی سرایت کرده و باعث دو دستگی شده است. ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | یحیی به این شرط ماندگار می شود! / فاصله کم پرسپولیس تا نائب قهرمانی / شرایط جنجالی درویش برای گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اسطوره قدیمی ارتش قهرمان سرخ، دودستگی تیم ملی ایران را لو داد +جزئیات. مدافع پیشین تیم ملی ایران می‌گوید نابسامانی فدراسیون به تیم ملی سرایت کرده و باعث دو دستگی شده است.

پیشکسوت پرسپولیس پشت پرده دو دستگی در تیم ملی را افشا کرد

محمد نصرتی درباره اتفاقات اخیر و دو دستگی در تیم ملی اظهار کرد:

این شرایط که گریبان تیم ملی را گرفته اصلا خوب نیست و منشا آن نابسامانی فدراسیون فوتبال است. فدراسیون استقلال و قدرت کافی در تصمیم گیری را ندارد. این مسائل به تیم ملی منتقل می‌شود. حواشی دور و بر تیم ملی بعد از بازی با کانادا بیشتر شد چون برنامه‌ها بهم خورد و باعث شد اعتراضات بازیکنان بیشتر شود.

او در رابطه با سابقه دو دستگی پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ گفت:

آن موقع اختلاف نظر بین سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال شکل گرفت و همین مساله وارد تیم ملی شد. البته برخی از بازیکنان تیم ما مصدوم بودند و این در نتیجه نگرفتن تیم ملی تاثیرگذار بود. در آن سال‌ها اصلا بازیکنان نمی‌توانستند اظهار نظر کنند اما در این برهه از زمان بازیکنان تیم ملی به وضوح درباره سرمربی تیم ملی نظر می‌دهند و حاشیه ایجاد می‌کنند.

مدافع سابق تیم ملی اضافه کرد:

نابسامانی فدراسیون به تیم ملی سرایت کرده و این باعث شده شرایط تیم به اینجا کشیده شود. به نظر من مدیر تیم ملی باید این مساله را پیگیری و کنترل می‌کرد. هماهنگی در تیم ملی بسیار مهم است و متاسفانه این هماهنگی وجود نداشت.

او درباره اخباری مبنی بر تغییر اسکوچیچ گفت:

این مربی در آن اوضاع بد تیم ملی مسئولیت تیم ملی را به عهده گرفت و به هر حال هدایت تیم ملی ایران در کارنامه‌اش ثبت شد اما با همه این مسائل توانست خوب کار کرد. هیچ مربی داخلی هم این تیم را قبول نکرد و اسکوچیچ توانست موفق شود. اسکوچیچ ایرانی نبود و فشار آن چنانی روی او وجود نداشت و اگر مربی ایرانی می‌آمد و موفق نمی‌شد، اوضاع بدی را تجربه می‌کرد.

اسطوره قدیمی ارتش قهرمان سرخ، دودستگی تیم ملی ایران را لو داد +جزئیات

اسطوره قدیمی ارتش قهرمان سرخ، دودستگی تیم ملی ایران را لو داد +جزئیات

مدافع سابق تیم ملی با بیان این‌که اسکوچیچ انصافا با تمام حواشی‌ خوب کار کرد، گفت:

به نظر من به پاس سریع ترین صعود به تیم ملی و عملکرد موفقش می‌تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند. اگر یک درصد مربی خارجی قرار است جایگزین او شود، باید یک مربی بسیار بزرگ خارجی باشد. جام جهانی برای بسیاری از مربیان کارنامه خوبی خواهد بود و پول هم شاید برایشان مهم نباشد. می‌توانیم از این مربیان بزرگ استفاده کنیم که قطعا به فوتبال ما کمک می‌کنند.

او درباره شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش گفت:

موافق حضور او نیستم چون ۸ سال در فوتبال ایران کار کرد و هر چیزی که باید را آموزش دادند. ۸ سال فرصت کمی نیست و در این مقطع بازگشت او درست نیست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار