۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸

سردار سلامی: استکبار جهانی به دنبال تنفس مصنوعی به فتنه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سلامی در اجتماع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از منویات امامین انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلی قدس قم برگزار شد، گفت: در این روزها شاهد فنته عظیم جهانی که ...

سردار سلامی: استکبار جهانی به دنبال تنفس مصنوعی به فتنه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سلامی در اجتماع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از منویات امامین انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلی قدس قم برگزار شد، گفت: در این روزها شاهد فنته عظیم جهانی که از نیویورک پاریس، لندن و بخش کوچکی از کشور ما امتداد یافت بوده ایم، تا بتواند اسلام از بلوغ و مدیریت بر تحول منطقه خارج کند. این واقعی بود وآنچه انها به به زبان می آورند چیزی بود که در سینه های آنها حاکم بود و کار ما رصد سیاست راهبرد دشمن است و حجم و سطح و افق دشمن را هر لحظه رصد می کنیم واین بار هم دیدیم که همه کینه های متراکم و همه عبارتهای انباشته شده از شکست های پیشین با عقده گشایی از نظام به صحنه آوردند.

 

فرمانده سپاه گفت: فکر می کردند می توانند و اولین کسانی که درباتلاق دروغ کودکانه گرفتار شدند، دشمن بودند. آنها به خاطر توهم های غلط و آروز های دست نیافتنی و برآوردهای غلط و همه چیز خلاف آرزوی آنها پیش رفت چون ملت ایران از حوادث درس عظیمی گرفته است وقرنهای می گوید یا لینا کنا معکم و افوزا معکم. فرمانده سپاه بیان داشت: ملت ایران می داند اگر خطا کند حادثه مسجد کوفه ونبرد امام حسن (ع) با معاویه تکرار وعاشورای ۶۱ هجری تکرار می شود و این مسائل ملت ایران در آگاهی قرار داده و او می داند این آرایش جدید چیست و آنها آمده بودند ملت مارا مرغوب کنند.

 

وی عنوان کرد: امروز شرایط کشور و انقلاب مهم است و امروز روز و شب قدر قدر انقلاب و نحوه حضور دراین صحنه خطیر تعیین کننده مسیر روشن انقلاب است.سلامی گفت: تاریخ نشان داده که بعضی مباحث هر چند در زمان کوتاهی اتفاق می افتاد ولی سرنوشت مردم را تغییر می دهند. امروز در این زمان حساس شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب و ملت و کشور ایران هستیم که در آن همه امپراطوری امروزین سیاسی و رسانه ای ومال باختگان سیاسی و عناصر و جریان های منجمد شده از لانه بیرون آمده اند.

 

فرمانده سپاه بیان داشت: هر چند قلوب شان متفرق است اما الان با هم جمع شده اند. این بار استکبار عالی ترین هدف خود را عمیق قرار داد و باوردی ناقص و غیر واقعی،ابتر و با خیال پردازی هایی موهمی از حوادث کشور با این تصور که می تواند ایران را به فروپاشنی بکشاند همه قوای میدانی، رسانه ای و قدرت سیاسی و استعداد روانی خود را بکار گرفته تا در وزن کشی تاریخی شکست دیگر را تجربه کند.وی عنوان کرد: آنها آمده بودند تا مردم را از تاریخ خود جدا کنند ولی شکست خوردند و ایران مرزهای خود را توسعه داده و فضای تنفس دشمن را تنگ کرده و از منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده و گریز و تعقیب شکل گرفته و عرصه های جهان اسلام علیه استکبار شکل گرفته واین واقعیت برای دشمن قابل تحمل نیست.

 

سلامی گفت: وقتی شاه مهره شطرنجی سیاسی امریکا از هم پاشید، دیگر امریکا پس از آن خم شدی، در برابر آرمانهای امام راحل قد علم نکرد. وقتی جاسوس خانه امریکا در هم کوبیده شد، بازهم شاهد شکست دیگر بود و فکر نمی کرد ملتی از بردگی او آزاد شود. فرمانده سپاه بیان داشت: نیروهای دلتا را با مدرن ترین تجهیزات آموزش داد و حرفه ای ترین نیروها برای آزاد کردن جاسوس ها آماده کرد ولی دوباره قدرت خدا در طبس نمایان شد واین همینه دوباره شکسته شد و این مسئله اغتشاش ذهنی وفکری برای دشمن ایجاد کرد.وی عنوان کرد: ولی باز از این تجربه دست نگرفته و جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند و در برابر ایران اسلامی همه متحد ودشمن بعثی و صدام بعثی را به انواع اسلحه مجهز کردند ولی ایران اسلامی با حضور مردم خود عاشورایی عمل و در کنار امام راحل ماند و از کشته شدن نترسید واز شوکت ظاهری امپراطوری نترسید وعاملی برای شکست دیگری برای استکبار و این اسلامی بود که در حال غلبه و این پرچم برافراشته ماند.

سلامی گفت: تاریخ نشان داده که بعضی مباحث هر چند در زمان کوتاهی اتفاق می افتاد ولی سرنوشت مردم را تغییر می دهند. امروز در این زمان حساس شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب و ملت و کشور ایران هستیم که در آن همه امپراطوری امروزین سیاسی و رسانه ای و مال باختگان سیاسی و عناصر و جریان های منجمد شده از لانه بیرون آمده اند.

 

فرمانده سپاه در پایان بیان داشت: این دشمن تحریم کرد و این تحریم برای عقب ماندن و نسخه اصلی برای شکست ایران بود ولی این تحریم وهمی بیش نبود و باتفکر مادی نمی توانست افق های عالمانه وشرح صدر معنوی ملت ایران را ببیند وهر چه آمد، به دربسته خورد و منجمد اند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط