۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵

استقلال چون از باخت می‌ترسد بهتر بازی می‌کند/ آقای داور! لطفاً دربی را سوت سوتکی نکن!/ مهمترین دستاورد پرسپولیس از دربی کری خواندن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن روشن، پیشکسوت استقلال که سابقه گلزنی به پرسپولیس را هم در کارنامه فوتبالی‌اش دارد  درباره مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال، شرایط روحی و روانی دو تیم و همچنین درباره نحوه قضاوت داور در زیباتر کر...

استقلال چون از باخت می‌ترسد بهتر بازی می‌کند/ آقای داور! لطفاً دربی را سوت سوتکی نکن!/ مهمترین دستاورد پرسپولیس از دربی کری خواندن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن روشن، پیشکسوت استقلال که سابقه گلزنی به پرسپولیس را هم در کارنامه فوتبالی‌اش دارد  درباره مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال، شرایط روحی و روانی دو تیم و همچنین درباره نحوه قضاوت داور در زیباتر کردن دربی اظهاراتی را مطرح کرد.

به عنوان اولین سوال؛ چه نتیجه ای را برای دربی پیش بینی می‌کنید؟

بسیار سخت است که نتیجه این بازی را پیش بینی کنیم. شاید چون ما استقلالی هستیم باید بگویم که استقلال می‌برد ولی به طور کلی اینجا می‌خواهم بگویم که استقلال و پرسپولیس هر دو در این بازی برای نباختن به میدان می‌آیند.

چطور؟

ممکن است یکی از دو تیم گل بزند و بعد تیم گل خورده حمله کند و دو گل دیگر هم بخورد و یا برعکس گل بزند. باید دید سطح روحی بازیکنان دو تیم تا چه اندازه بالاست که البته با توجه به حضور تماشاگران و تغییرات زیادی که در دو تیم به وجود آمده شرایط برای پیش بینی سخت تر هم می‌شود.

احتمال برد کدام تیم را بیشتر می‌دانید؟

فکر می‌کنم چون استقلالی‌ها نمی‌خواهند موقعیت شان در صدر جدول به خطر بیافتد به همین دلیل با ترس بیشتری بازی می‌کنند و در چنین مسابقاتی تیمی که با ترس بازی می‌کند خطرناک تر هم می‌شود. معمولاً تیمی که با غرور وارد چنین مسابقاتی می‌شود و نمی‌ترسد بیشتر ضرر می‌کند.

تاکتیک و روش بازی دو تیم چیست؟

گفتم که هر دو تیم برای نباختن می‌آیند. برای همین به احتمال زیاد با دوهافبک دفاعی در زمین حضور پیدا خواهند کرد که این نشان می‌دهد نمی‌خواهند ببازند.

مهمترین انگیزه پرسپولیسی‌ها در این بازی چیست؟

قطعاً آنها با اختلاف ۶ امتیازی امیدشان به قهرمانی کم شده و حتی با برد هم شاید نتوانند در ادامه قهرمان شوند، با این حال این امید را دارند که در این بازی برنده شوند تا اگر هم در پایان فصل و ادامه رقابت‌ها باز هم حریف استقلال و نتایج خوبش نشدند، لااقل به طرفداران شان بگویند حالا که قهرمان نشدیم درعوض استقلال را شکست دادیم و از این کری‌ها بخوانند. وگرنه استقلال نشان داده اگر با همین شرایط پیش برود امسال قهرمان است.

داور چه نقشی در این بازی می‌تواند داشته باشد؟

امیدوارم داور دربی را سوت سوتکی نکند!

منظورتان چیست؟

یعنی دائم سوت نزند تا جریان بازی از بین برود. قطعاً این دو تیم در دربی فوتبال روان و سرعتی را به نمایش می‌گذارند و سودهای بی مورد داور می‌تواند زیبایی دربی را خراب کند.

تماشاگران چقدر در این بازی تاثیرگذارند؟

همین که بعد از مدت‌ها می‌آیند خیلی خوب است. باید صبور باشند و جو استادیوم را به هم نریزند. چون ممکن است دوباره بگویند تماشاگر نیاید. ضمناً مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها را هم رعایت کنند تا خدای نکرده شب عیدی کسی دچار این بیماری لعنتی اومیکرون نشود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط