۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰

استقلال | فقط تا پایان امروز مهلت باقی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از شفقنا وزشی،باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها جهت شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تسویه حساب با طلبکاران بزرگش دارد. تنها پرونده بزرگی که در حال حاضر...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از شفقنا وزشی،باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها جهت شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تسویه حساب با طلبکاران بزرگش دارد.
تنها پرونده بزرگی که در حال حاضر استقلال را تهدید می‌کند، شکایت آندره آ استراماچونی به فیفا برای طلب یک میلیون و ۵۷۰ هزار یورویی است. این رقم امروز نزدیک به ۸۳ میلیارد تومان برای استقلال هزینه دارد.

این سرمربی که در لیگ نوزدهم هدایت استقلال را در دست داشت می‌تواند در صورت عدم دریافت مطالباتش مانع از حضور قهرمان لیگ بیست و یکم در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شود. در صورت رقم خوردن این اتفاق، استقلال برای دومین فصل متوالی به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در حالی استقلال آخرین روز از فرصت تسویه حساب با سرمربی سابق اینتر را سپری می‌کند که هیچگونه خبر موثقی در رابطه با پرداخت مبلغ مذکور در دست نیست. روز گذشته علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه با مدیران اپراتور همراه اول نشستی داشت تا درخواست قرض ۱۰۰ میلیارد تومانی را مطرح کند.

او پس از جلسه در جمع خبرنگاران اعلام کرد روند جلسه مثبت بوده اما تایید نکرد که این اپراتور با پرداخت چنین مبلغ هنگفتی موافقت کرده یا خیر. آنطور که مشخص است تا به لحظه تنظیم این گزارش پولی به حساب استراماچونی واریز نشده و فعلا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا دور است مگر اینکه تا ساعات پایانی امروز معجزه‌ای برای آبی‌ها رخ بدهد

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار