۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

استقلال| حضور بمب بزرگ نقل و انتقالات در لیست ساپینتو تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،علاوه بر رسانه رسمی باشگاه استقلال حجت کریمی هم در صفحه شخصی اش نوشت سرمربی فصل بعد تیم ریکاردو ساپینتو است و تلاش ها برای تمدید قرارداد وی ادامه دارد. ستاره لیگ برتر در لیست خرید ریکاردو ساپینتو ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،علاوه بر رسانه رسمی باشگاه استقلال حجت کریمی هم در صفحه شخصی اش نوشت سرمربی فصل بعد تیم ریکاردو ساپینتو است و تلاش ها برای تمدید قرارداد وی ادامه دارد.

ستاره لیگ برتر در لیست خرید ریکاردو ساپینتو نیست!

چند هفته پیش حجت کریمی در هتل آزادی با ریکاردو ساپینتو نشست برگزار کرد.

دو طرف بر سر کلیات به توافق رسیدند و قرار شد باشگاه استقلال در مورد جزییات قرارداد از جمله مبلغ با مدیر برنامه ایرانی ریکاردو ساپینتو مذاکرات را پیش ببرد.

ریکاردو ساپینتو خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده که لیست خرید او آماده است و به محض اینکه قراردا منعقد شود، این لیست در اختیار باشگاه استقلال قرار می گیرد تا نسبت به جذب بازیکنان مد نظر وی اقدام کنند.

گفته می شود، لیست خرید استقلال شامل بازیکنانی ایرانی هستند که در تیم های لیگ برتری بازی می کنند.

در خصوص بازیکنان خارجی باید گفت که سیلوا و یامگا به سبب قرارداد ماندنی هستند و ریکاردو ساپینتو قصد دارد یک بازیکن خارجی دیگر به باشگاه معرفی کند که این بازیکن هانسل زاپاتا بازیکن تیم آلومینیوم اراک نیست. او قصد دارد سومین بازیکن خارجی استقلال در پست شماره ۱۰ باشد.

یعنی پلی میکر در حالی که هانسل زاپاتا وینگر است. البته استقلال می تواند یک بازیکن خارجی آسیایی هم بخدمت بگیرد.

باشگاه آلومینیوم اراک مدعی شده بود ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با آلومینیوم اراک با هانسل زاپاتا مذاکره کرده و از وی خواسته برای فصل بعد به استقلال بیاید. البته این خبر همان موقع از سوی روی ماتا مربی تیم استقلال رد شد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار